Elektroimportøren tar betaling med paypal.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 09. sept 2018.

1. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Elektroimportøren tar betaling med paypal. Altså Amex. De har også pakker inklusiv installasjon. F.eks 29 500kr for alt på bad inntil 8kvm.

NoLimit, Leon, dkvt and 1 other person like this.
  2. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Godt tips. Kunne lagt inn i amex brukersteder-tråden.De er vel på viatrumf også, mener jeg jeg fant ut (etter at jeg hadde brukt 6k der... -.-)

Fredrik81 liker dette
  3. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    Går du via ViaTrumf så får du 4% trumf også. Fungerer knall med PayPal og ViaTrumf, og hente i butikk

4. sjabby

sjabby Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    For impulskjøpene tar også butikkene Amex direkte (Testet i Sandnes)

Fredrik81 liker dette
  5. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Oooh, takk for tipset. Jeg ser det var noen interessante pakker der, kunne ha trengt en ekstra 16A kurs selv. :-D Mon tro hva de tar ekstra per meter som må til, det er vel svindyrt.

Fredrik81 and Shyneno like this.
  6. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    samme pakke koster 15.000 fastpris hos en lokal elektrikker her, så er nok ikke så veldig god valuta for pengene :)

7. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk 15% så ble 25 075kr. Finnes sikkert noen som kan gjøre det billigere. Min erfaringe er at mann ofte betaler mer for matriel og at time prisen ligger rundt 850kr timer inklusiv moms, og plus kjøring. Har fått tilbud på delene og da var disse på 12 000kr for samme pakken. Og tror jobben for tar minst 12 timer.
    3-4 timer sette opp bokse trekke rør. 4timer med festing av varmekabler til gulv. 4-5timer. Oppmåling av hull til spotter og kobling av alt.

Ser fra faktura at jeg betalte 65 000 for tilsvarende jobb på bad og stue som fikk varmkabler og 12 spotter. Fikk den redusert med 14 000kr da de hadde skrevet for mye timer og matriel som allered var installert var satt opp på fakturaen.

Last edited: 10. sept 2018
  8. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Crap
    Fikk 15% rabatt, så mulig jeg ikke ville fått trumf på toppen.
    "Vær oppmerksom på at denne forhandleren ikke gir Trumf-bonus ved bruk av kupong- og rabattkoder"

9. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Det går sikkert fint. Alle skriver det, men alle jeg har prøvd hittil har gitt trumf selv om jeg har brukt rabattkoder (du kan se listen min i den store trumf-tråden om det er av interesse). Gi en tilbakemelding om du får trumf etterhvert, så kan jeg legge butikken inn i listen.

10. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Får prøve neste gang :( Sikrer kjerringa CT og 5000poeng, så det blir noe goder ut av handelen.

11. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Alltid prøv, uansett hva det står. Det verste som skjer er at du ikke får. Du kan gjerne lese villkårene for c d o n og sp orts de al samt ta n u m. Står det samme der mener jeg. Jeg har brukt rabattkode for fri frakt/studentrabatt på alle og får stadig trumf.

12. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Denne ganger var jeg ikke klar over at de hadde trumf rabatt når jeg handlet. Blir neppe mer handel derfra med det første. Surt å ikke få trumfen, men når jeg ser hva jeg har fått av trumf oG eb poeng de siste årene så er dette bare en dråpe i havet.

Neonex liker dette

Del denne siden