Venter spent på Mail, har bare fått Mail om div info om passnr og navn osv. Men ingen bekreftelse Mail om bestilling ennå....
Jeg fikk akkurat bekreftelse fra Emirates, der jeg+1 stod oppført med Eco ned og Business hjem, noe som ikke stemmer! Jeg+1 har hele tiden vært bekreftet i Business begge veier. Noen andre som har fått liknende problem? Har forøvrig sendt @tommy777 mail om det samme.
Har også fått mail med referanse, men billetten skal vel betales på noe vis, men mailen inneholder ingen betalingsinfo...
Jeg har også fått e-post om økonomi på tur ned, men har hele tiden stått påmeldt med biz begge veier. @tommy777 - info please?
Ser de nå har endret flighten ut til kl 16:00, så vi kommer frem "midt på natten". Det er jo fint....
For min del ser jeg jo at jeg har blitt satt opp på "waitlist" på business nedover, har ikke vært i kontakt med Emirates... Håper det er noe snag i systemet, som er i ferd med å bli rettet opp!
visst du tenker på retur ja, er ganske tidlig blir en stund å vente på avreise på osl da jeg kommer fra værnes og lander kl 10.15
Hvilepuls for alle de som frykter 10 abreast sammen med hvermannsen (aka meg selv Jeg er i kontakt med Emirates, treffer dem i morgen i CPH
Yessssss, da ringte de til meg også, informerte om ruteendringen og spurte om det var greit, noe det SELVSAGT er. Så ble billetten betalt og bekreftet i BIZ begge veier, mail mottatt og ALT er velstand, du verden dette skal bli bra