Det som er spennende er pick up time den. 3. sep, dvs. hvor mye søvn en får skviset inn mellom dusj og forhåpentligvis mer enn 15 min frokost...
Hehe stakkars Emirates, må ringe ut til en haug med Bonusfeber/Flyprat folk + sikkert andre folk som skal med maskina.
Er på jobb og rakk ikke telefonen som kom. Fikk derfor en e-mail nå. "I am writing you regarding your reservation on the inaugural flight from OSL to CPH." Eeeh.. okay. Jeg har blitt quotet en pris i business, selv om jeg ba om økonomi begge veier. Er dette et slags komplott mot meg og longhaul økonomi?
Snakker vi ufaglært arbeidskraft her? Har ikke hørt noe fra EK enda selv med epost fra Harstadværingen om bekreftet plass.
He, He, He , ser fram til at alle har fått billetter og så gå inn på setevalg og posisjonere meg for muligens et par timers søvn etter tapet av to timer...
Skal du velge sete må du pinade henge i, Fortsatt litt å velge av i Biz, men alle seter med vindu er allerede tatt på turen ned Rikelig med "E" seter da
Jeg er ikke overrasket.... Booking for EK Norden sitter jo i Køben/CPH og vi vet alle hva det betyr.....
Hrmf!! Svarte på mailen etter noen få minutter, men har fortsatt ikke fått eticket, så da røk tydeligvis vindusetene. Pleier alltid å være tidlig ute og får stort sett setene jeg foretrekker, men er ikke vant til å knive med halve Bonusfeber.
Det der er jo dårlige greier for oss som har vært bekreftet i biz siden dag 1, men har fått feil bestilling / ikke hørt noe enda... Hadde jo håpet å kunne få kapre en 2-seter for meg og fruen, men nå ender vi vel opp splittet på to "E" seter da
Etter at de hadde ringt deg? Har bare fått den første bekreftelsen hvor det står at jeg er på venteliste til biz - ingen telefon eller e-post etter det (med mindre de bruker samme telefonnummer som telefonselgerne til Aftenposten...)