Pokker, fortsatt ikke hørt noe noe mere etter at Tommy ba om passnr og annen info. Da ser det ut som at denne turen gikk fløyten..... Er vel ikke mange i øko som trekker seg nå.
Er det noen av oss 25 i biz-biz som har mottatt mail/billett siden torsdag eller venter vi fortsatt? Min booking sier fortsatt biz waitlist nedover... Vi må kanskje vente til over helga?
Har fått beskjed fra Flemming til EK kommer tilbake etter møtet. Så det er vel mange som ikke har fått billetter.
Jeg venter også (eco ned, biz tilbake) og har blitt bedt om å avvente av både Flemming og Emirates i København til de får "ryddet". Vi hører vel fra de i begynnelsen av neste uke igjen.
Hos meg er alt i boks, billetten ble kjørt ut og bekreftet pr mail mens jeg pratet med hun fra EK . Så jeg er klar som bare det.
Al billetering er sat "on hold" indtil pladserne er frigivet fra DXB, så vi undgår waitlist, fejl kabineklasse etc. Hav tålmdighed - I hører nærmere fra mig så snart billetering går i gang igen. Præcist hvornår det sker kan jeg ikke sige - det afhænger af DXB. Hold your horses... NB: Hotelbestilling afsendes mandag kl. 12.00 så bestil hotel inden da i den anden tråd.
Pass på vakkre Lillestrøm for meg mens jeg er borte, så får jeg nyte turen min her i St.Maarten når det ser dårlig ut med min første tur til Dubai....
Så så, nå skal man ikke ta sorgene på forskudd. Det årnær sæ. Hilsen jeg som skåler i ferskbrygget iste fra et Sørlandsk svaberg
Her i Miami, starter vi natten med litt Tequila, før Jetblue tar oss til Cancun, og 10 dager uten sjekk-hefte (les all inclusive) ... Nam nam
Fullt og lang venteliste, dessverre. Men titt innom en gang i blant, plutselig kommer det en ny event.
Ser at reservasjonen som lå inne (med feil klasse nedover) nå er slettet. Så her skjer det tydeligvis noe....