Vet noen om noe nytt skjedd på billetteringsfronten? Jeg venter fortsatt på at Emirates skal ta kontakt.
Camorra, jeg ser ikke navnet ditt over bekreftede medlemmer men du har sikkert fått mail fra Tommy om bekreftet plass?
Ta det med ro, så mye manuelt her, feil priser I CPH EK. Ikke Bonusfeber priser I systemet. Kun høyere for ansatte i reisebyrå, ikke bonuspoeng på deres program. ... Hør på Flemming, han har det sikkert underkontroll
Det ser nå ut som jeg kan greie å få fri fra jobb. Jeg står på listen som tentative, DavidAR (tentative) Har ikke hørt noe mere. Finnes det fremdeles plasser? Jeg kan kontaktes på drogler at rccl.com eller davidrogler at hotmail.com.
Tommy skulle ha konkret svar fra tentative innen den 10. juli. Du er på mottakerlista angående denne PM'en han sendte ut i forbindelse med status tentative/bekreftet. Hvis du ikke du har sendt svar på din status, er jeg dessverre redd for at du mista plassen til nestemann på lista.
Det var synd og litt merkelig. Har gått igjennom alt av innbokser, men kan ikke se å ha mottatt noen PM/epost. Hvilken dato skal den ha blitt sendt? Alle plasser er da altså tatt?
1. juli ble den sendt av Tommy. Du, sammen med 48 andre er med på mottakerlista. Sjekk innboksen på nytt og se om du finner samtalen Emirates tur. Om alle plassene er tatt, vet jeg ikke.
Håper noen OSL-stamkunder kan komme med tips. Jeg har retur på mandagen (8. sept) - ankommer 12:10 og kan enten booke OSL-BGO videre kl. 13:45 eller 14:45. Den første bør vel gå med veldig grei margin med mindre DXB-OSL skulle være mye forsinket? Ville ha trodd at klokken 12-13 i september betyr at det er rolig på alle fronter (passkontroll/bagasje/toll/sikkerhet), men reiser sjeldent via OSL, så andre har sikkert bedre oversikt. Påvirker utbyggingen noe særlig utenom i rushtiden? Ulempen er at forsikringen ikke dekker innhenting hvis det skjærer seg, ettersom det er transfer på under to timer.
Skal man være safe så burde man booke 14:45, jeg ville valgt den om man har innsjekka bagasje. Husk på at dette er et widebody fly og bagasje kan ta tid.
Det bør i utgangspunktet gå fint, men nå vet man jo aldri. Fly kan bli forsinket. Jeg støtter Hyperen på 14:45 da det koster så mye om du ikke rekker det. Reiser du uten innsjekket bagasje, går det alltids an å høre om du får være med den tidligere avgangen om du ser du rekker det. Går også an å høre når du har bagasje, men da må du forespørre endringen før du leverer bagasjen noe som vanligvis funker dårligere. Henvender man seg på en hyggelig måte og spør pent, og gjerne har status, bruker de ikke å være så firkantige (min erfaring ved gate).
Hej alle, Lige en lille statusrapport. I virkeligheden er der ikke så meget nyt at fortæller. Vi har nu fået dobbelttjekket alle oplysninger sammen med Emirates og skulle (forhåbentligt) have alt under kontrol. Vi afventer stadig Revenue Management i DXB og samtidig er EK kontoret i København uhyre travlt pga. ferieafvikling. DERFOR: Forvent ikke at der bliver udstedt billetter før om et par uger. Måske er vi heldige at de finder tid til det før, men så vil jeg opdatere her. Ring/skriv ikke til Emirates - men afvent til du hører fra os. De har uhyre travlt og kan ikke gøre noget p.t. alligevel. Som nævnt flere steder, så er ALT "on hold" p.t. - Derfor ignorer hvis du er på waitlist, har forkert klasse ombord etc etc etc. Disse fejl er IKKE rettet endnu. Så kort sagt: Nyd sommeren, tag en kold pils i solen og afvent at du hører fra os
Har du noe mer info om opplegget på OSL ? Det vil være greit å vite om opplegget er flyttet til senere på dagen for de som kommer med tilslutning fra andre byer.
Mens vi venter, tenkte på det... Burde vi ikke ha navneskilt/lapp ved fremmøte den 02.09, frivillig selvfølgelig... Kjenner noen, men mange nye... Vi kan enkelt lage noe selv... Er ikke redd for å dumme meg ut ! Printer ut et A 4 ark med "Reidar", henger rundt halsen og ser ut som en tåpelig turist... Prinsippet mitt er at jeg får noen til å le, smile , jaja gjort noe godt.... Fjernes tidlig etter innsjekk...