Hei Reidar, Forutsatt at jeg havner blandt de "lucky-25" - skal jeg påta meg oppgaven å lage hyggelige navneskilt !
De jobber med å få bekreftet nøyaktige tidspunkter som nevnt lenger opp her og det kan fort ta et par uker som de også sa pga ferie etc på kontoret deres i København.
Jeg bestillte billett til OSL fra TRD kl.09.20 ankomst ca 10.20 den 02.09.14 med DY, vil tro at det er tilstrekkelig med tid
Ganske billige billetter ute for dere som ikke er blant "the lucky 25". Må til Asia uansett i perioden og sjekke OSL-BKK den 2/9 med First på utreise og Business på hjemreise. Finner det til drøy 23K, all in. Om jeg kliner til skal jeg vurdere å komme bakover og hilse på dere, men lover så klart ingenting.
Søren. Ser ut som om jeg må jobbe den 2/9, men jeg har bedt spesifikt om å få ta hånd om business class kabinen for dere. Så det er bare å sende PM med hva dere vil spise og drikke.
Skulle likt å ha sett trynet til Fred. Olsen i det han entrer F-kabinen og blir møtt av et Fnatifisert crew, kjemisk fritt for "sexy flyvertinner". http://www.boarding.no/art.asp?id=6265
Lørdag 6 september har jeg booket sjøfly tur fra Dubai til Abu Dhabi samt inngang i Ferrari World. Om flere kunne tenkt seg dette er det bare å joine .. (fikk ikke postet link men finner turen på Viator)
Hørtes ikke dumt ut! Men jeg tar ikke sjansen på å booke noen "utflukter" for meg og fruen før jeg har hørt fra Emirates og fått billetter!
Smilet har du tydeligvis jobbet godt med og fått perfekt til men du bør jobbe litt med den knekken i håndleddet, så skal nok du kunne oppfylle våre drømmer....
http://www.emirates.com/english/flying/dining/wines/inflight-wine.aspx For de bobletørste som ikke allerede veit det
Fnate får dra en JRL, og ta med DomP-flaska bak til oss fotfolket som må ta til takke med Veuve Clicquot. Flyverdenens Robin Hood!
Kære venner, Vi er nu gået igang med at kigge nærmere på alle bookinger og få rettet fejl m.v.. Mangler stadig nogle pladser frigivet inden vi kan billetere. Ville blot lige opdatere alle om at der snart sker noget, men også at alle gerne må have lidt tålmodighed endnu. I hører nærmere fra mig eller Emirates, så snart alle billetter er klar. /Flemming
Kan du se hvor jeg står på evnt ventelisten Flemming? Fikk Mail om å oppgi navn, passnummer og alt det der, gjorde det men ikke hørt noe mere fra Tommy eller noen andre.