Kære venner, Så er der udsendt program samt lidt mere info til alle deltagere pr. mail. Skulle du - mod forventning ikke have modtaget dette - så skriv en PM til mig med dit fulde navn, nickname på forum og emailadresse. /Flemming
Hei. Jeg bare lurer på en ting. Jeg har jo Eurobonus gull, men det ser ut som det ikke holder å ta med kortet? Skal jeg ta med en kontoutskrift eller noe eller holder fysisk kort for å få statusmatch? Synes det ikke var helt klart av mailen.
Som jeg skriver i mailen, så skal der bruges print af kontoudtog samt kopi af kortet. Disse skal vi aflevere til Skywards, så det holder IKKE blot at medbringe kortet.
angåene retur den 4 fra hotellet, noen som vet hvor mye drosje koster ? lønner det seg med kontanter.. blir vel en del som reiser samtidig så kanskje et spleiselag på maxi taxi ?
Takk for bra infomail! Et lite spørsmål. Bør jeg være bekymret for at Emirates ikke har fått med seg den siste bokstaven i etternavnet mitt? Har jo pass som fasit. Oppdaget også til min store forbauselse at limoservice ikke bare gjaldt til flyplassen, men HJEM også. Det er jo helt sykt!
En kompis som bor i Dubai, sier at minstepris er 10 durham (17 NOK), og det burde vel dekke den korte turen til DXB. Hvis ikke er det bare 1.7 durham per km.
Det er meget billig, så bare tull og avtale og vente på de en har avtalt med.... MEN hvis flere er ute samtidig, rasker vi med oss disse, Selvfølgelig. Ikke mye bagasje her... FORRESTEN, FLEMING, TAKK FOR EN SUPERDUPER JOBB...
Supert Flemming! Gleder meg masse! Litt rart spørsmål kanskje men er det noen her som skal returnere 4.sept i Business og som ikke har behov for hele bagasjekvoten sin? Evnt noen i økonomi som kun skal ha håndbagasje. Og om jeg da kan benytte meg av den bagasjekvoten Prøver å få til logistikken her fra Arendal til Bodø via Dubai. Ta gjerne kontakt på pm!
Husk at Uber og Blacklane er gode alternativer til taxi i Dubai. Artiklene har referral codes som gir henholdsvis 20$ og 10€ i kreditt