Takk for info, Flemming! Det ser fantatisk ut. Et lite oppfølgingsspørsmål, som kanskje er av interesse for flere enn meg. Hva er dress code på mottagelsen hos Park Hyatt på kvelden? Er det full dress og hvit skjorte?
Håper ikke det, vi med kun håndbagasje og ellers pene uformelle klær... Har ikke brukt dress på 20 år og passer sikkert ikke....
LÆS HER - VIGTIGT!!!!!! Vi har netop fået besked fra Emirates om at limo-service ifm. Business Class billetter på denne tur IKKE ER TILLADT. "Please note these PEP/agency discount rates don't include chauffeur drive service" Dette gælder også selvom det ser sådan ud på bookingen når i logger ind på Emirates.com. Det er derfor IKKE tilladt at bestille disse. Har du allerede gjort det, så afbestil venligst disse. Der er tale om billetter med STOR rabat vi har fået adgang til her og derfor kan Emirates ikke påtage sig disse store ekstra omkostninger.
Jeg minner om at limotransfer må bestilles 48t prior IIRC. Jeg legger inn min i kveld Tror forresten jeg kan plukke med en Y stakkars eller to også
Jeg synes det er veldig vanskelig å vurdere setekartet for oss som reiser i eco på tirsdag. Jeg og min +1 har fått en to-seter på 40 ognoe nesten helt bakerst. Umidelbart føles det kjipt å sitte så langt bak med tanke på "festen" lengre frem, samtidig er det jo en fordel med en egen toseter. En god del ledige seter nå fremover i kabinen, men ingen tosetere og da må vi mest sannsynlig trykke oss inn i en 3-seter for å få vinduside. Noen som har tanker/innspill?
Da var bagasjekrisen løst! Skal bli fint å få luftet vinterparkasen min i Dubai, tenker jeg Tusen takk til alle "frivillige"
Har bestilt ut Seafood... Hjem Hindu, erfaringsmessig god, krydret mat ( nei da er langt I fra vegetarianer, men lei av gummikyllin og biff )
Forresten en ting til... Antar at vi med kun håndbagasje kan sjekke inn på nett og dra rett til gaten.. ? Vil gjøre det senest mulig før jeg drar hjemmefra for å ( nesten ) forsikre meg om at jeg får ingen på samme rad...
Er det ingen som vet noe om dress code på Hyatt-mottakelsen? Jeg er lite lysten på å ta med dress til Midtøsten i september, med 35-40 grader, uansett hvor bra A/C de måtte ha.
Kan noen klare å forklare meg hvordan jeg får printet ut Skywards-kontodetaljene mine uten at det bare blir ei blank side?
Smart casual er vel det mest vanlige der ? Har uansett alltid ønsket meg en knallhvit nydelig hvit serk med vanlig hodepynt... Men får vel ikke tid til å handle...