Jau... Men nå har det seg slik at en Viss Fnat som refererte meg, skrev navnet mitt feil, og jeg overså det (manglet en i i Cecilie) men det fikk jeg akkurat rettet opp i per telefon. Forøvrig veldig høflig fyr i andre enden av telefonforbindelsen "I see you're a Skywards Blue member, thank you for calling mam, how may I assist you?"
Har ikke kommet så langt selv, men har du prøvd ulike nettlesere? Hvis ikke det går kan du ta et screenshot og printe det ut.
Men Reidar da... Jeg kan holde håndbagasjekurs for deg imorgen. Da får du med både telt, burka, dress, himmelseng og en lite Ole Brum.
Skrev meg veldig tidlig på listen, men ser at status på bonusfeber og diverse andre fora går foran. Mer enn skuffet... GOD TUR
Hm kan være at du ble ignorert ved en feil? Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å ha en høy stjerne verken her eller der, så akkurat det tviler jeg på. Får da være grenser på å finne opp konspirasjonsteorier.
I denne tråden er det vel omtrent 30 "seter" som skrev seg på før deg, så veldig tidlig ute var du ikke. Er det noen som skrev seg på etter deg som har fått plass??
Jeg teller vel godt over 40 pax (alle klasser, hvorav minst 25 bare i Business) som skrev seg på før @peterfox .. I tillegg var vel allerede en del seter satt av til redaksjonen (?), så får vel heller ikke helt konspirasjonsteoriene om "status" her eller på Flyprat til å stemme?! Selvsagt er det lov å være skuffet over at man ikke får være med, men kan ikke se at man bør føle seg urettferdig behandlet?! Samtidig er jeg helt enig i at både informasjonsflyt og oppdateringer om påmeldte burde vært bedre fra arrangøren
Et spm litt på siden. Er det noen som skal på tur som kommer med bil, som skal ta bilde av ankomsten før man sjekker inn? Hadde satt stor pris på om noen kunne plukke opp to stk som har lyst å spotte landinga før man drar på tur. Vi kan plukkes opp ved hotellene borte ved E6, evt på terminalen. Landingen ser ut til å bli på den østre banen.
Den enes død er den andres brød sies det. Vel, nå har min +1 skadet kneet sitt, og må gå med krykker en stund fremover. Vi har derfor mistet litt lysten på å dra, siden det meste av aktiviteter begrenser seg. Så OM det lar seg gjøre å avbestille, eller overføre billettene til noen andre, så gjør vi gjerne det. @peterfox sto jo også over oss på listen, så kanskje det løser seg allikevel?
Hvilken bane den lander på vet man vel ikke før på selve dagen, alt avhenger av vind og vær og hva folka i tårnet finner på den dagen.
Kaptein Tommy Pedersen lander på østre bane. Det blir vannsallutt og de parker på gate 50. Co-captein Ahmed vil heise ett stort Norsk flagg ut av vinduet ved gate. Dette er bekreftet fra både Tommy og OSL
Ja da så, greit med noen med innside info. Tenker det er noen TG pax den dagen som blir litt snurt fordi det blir fjernpark eller noe...
Det vil nok variere med værforhold og andre faktorer den dagen. Men man planlegger nok med østre bane for å ha kort vei til gate. Blir litt som å si at på tirsdag blir det finvær fordi det er meldt finvær.