Olav T. venligst kontakt Elena hos Emirates på +45 38 48 71 11 OMGÅENDE!!!!!! Har sendt mail og ringet til dig. - men ikke fået svar.
Kan vel fint sjekke inn for det? Kom aldri opp noe spørsmål om Baggasje. På Boarding pass står det bags må checkes in 90 min før..
Venter nett check-in inntil like før avreise fra Lillestrøm i tilfelle noen vil dele seng med meg, da vil jeg bytte rad like før
Da er det gjort la inn all info (passnummer etc) på nytt just in case, boarding pass får jeg ordne på flyplassen
Også sjekket inn, tok å sendte BP til mobil via e-post. Men for vel få ett BP i skranka likevel, stoler ikke på den tekniske løsningen der på første flyving.
Også innsjekket.. Jaggu fant jeg ett vindussete 6K ledig.. Står på boardingkortet at siste innsjekk er 14.30.
Godtfolk, vi har fått en liten audiens med den norske kapteinen før avgang, for å stille ham noen spørsmål. Har dere noen spørsmål dere ønsker å stille, så fyr løs
Beskriv ferden frem til "spakene" hos EK. Hvorfor har han søkt jobb i EK ? Bor han i Norge og flyr for EK ? Eller må alt mannskap bo i UAE området ?
Ja, vel og greit det, men vi kan da for svarte ikke skrive en artikkel som henviser til VG som kilde da...
Tommy flyr Dubai-Oslo.. Så er ikke han som sitter i cockpit da vi er ombord, men derimot Lars Ivarsøy
Skal vi som reiser i regi av Bonusfeber møte noe spesielt sted før gate-festen, eller skal vi bare møtes i "mølja" ved gate 50?
Vi kommer fra med SAS fra Bergen, og er på plass å Gardermoen fra 10.10, så dersom det er noe som "skjer" før vi møtes ved gaten kl 1400, så hiver vi oss sikkert med i allefall!