Og evnt om vi som reiser på "spesialpris" kan benytte oss av dette, jf manglende poengopptjening osv ? Annet spørsmål: vi kommer tidlig inn, og da vi skal bli en uke på ferie i Dubai, har vi med bagasje som skal sjekkes inn. Noen som vet når Emirates vil åpne for innsjekk av bagasje i morgen?
Vurderer å betale meg inn i OSL-loungen for å møtes der, hvis det er flere som har tenkt seg dit. Men det er jo kanskje bedre å møtes et annet sted som ikke koster 250 kroner?
Noen som har tanker om bekledningen på dagtid der nede? Tenker da spesielt på om det er ok å bruke shorts under dagsprogrammet med Emirates? Lest at det er litt strengt, men samtidig er det jo 37 grader på dagen..
Guidelines for the Tour Please also be advised that no cameras are allowed in the facility. Like any food production facility, there are of course some basic guidelines on appropriate dress. Shoe attire should be flat and completely closed as there are some areas where the floor surface may be hazardous. EKFC will provide you with white coats and hairnets, if any gentlemen have facial hair a beard snood will also be provided. Gentlemen are also requested to wear long trousers. The tour normally takes around 1.5 to 2 hours and the tour guide will take the group through the entire production and operational process e.g.; from inbound stock receipts through to the outbound flight dispatch dock. Jeg har forøvrigt idag fået bekræftet at vi gerne må medbringe kameraer på den øvrige del af touren. Mens vi besøger EK Flight Catering kan disse opbevares i receptionen el.lign.
ok takk da blir det så jeg tar med meg et kamera et annet sikkert dumt spørsmål men trenger jeg noe AED cash?
Det kommer vel an på om du vil købe noget Aner det ikke - går ud fra jeg kan klare mig med kreditkort....
Taxi tar stort sett ikke kredittkort om du skal ta det. Fikk erfare det i høst da jeg måtte innom ATM.