Topp. Lurer på: Vil returen (i biz) være fleksibel innenfor tidsrommet 4. til 10. september, hvis en skulle trenge å forandre dato for hjemreise på et eller annet tidspunkt ?
Hvordan ligger det ann med dette? Har allerede booket her, men kan jeg spare ca 100 AED per natt gjør ikke det noe.
Jøss.... Her skjer ting raskt, og denne så jeg dessverre altfor sent. Gjett hvem som nå har aktivert varsling ved nye tråder på nyhetssiden på bonusfeber.no ...
Så er spørsmålet. Er det flere ledige plasser?? I såfall ønsker jeg også å være med, på økonomi. Blir gjerne en dag eller to der ned i tillegg.
Blir gjærne med på biz hvis mulig. Tar med en ekstra persjon Håper det er plass. Er det noen aldersgrense?
http://loyaltylobby.com/2014/07/05/...e-required-to-have-drinks-on-emirates-flights Vær litt forsiktig med festen....
Gjennomgående er alkoholkonsum kun straffet om man gjør noe dumt eller usømmelig etter man har drukket. Har lest litt rundt dette og kan ikke se at noen har blitt straffet for kun å ha drukket, alle strsffede har også gjort noe dumt i fylla, eller rettere sagt gjort noe straffbart. Hvorvidt å vise fingeren kvalifiserer til tre måneder i fengsel er nå en annen diskusjon..
Har bodd i Emiratene i tre år og ingen jeg kjente da eller etter har blitt taua for å være full. Hadde man derimot gjort no annet gæærnt så ble du skyldig by default hvis du var full eller luktet alkohol. Og tro meg, locals kunne lukte alkohol som en trøffelgris i de tyske skoger.
Har sendt e-post pr instruks på PM, melding på flyprat.no og melding her... Hva skjer med reservasjon? Har enda ikke fått noe svar på om jeg får plass eller ei...
Hvis du har fått mail/PM fra Tommy med beskjed om å sende passnummer m.m. har du bekreftet plass. Hvis ikke er du på venteliste, og det blir det ikke avklart før torsdag/fredag hvor mange fra ventelisten som kommer med (torsdag er fristen for å bekrefte påmelding for de 60 første).
Jeg har også sendt nødvendig info pr mail men ikke mottatt melding tilbake fra Tommy777 om at det er mottatt. Men regner nok med at han har fått det, og at han bare er "over alle hauger" i disse dager. Vi har nok fått plass.
Dead line var 10/7 og derefter vil der komme besked direkte fra Emirates som jeg læser det. Så et par dage endnu før der sker noget Hilsen Henrik
Joda, det vet jeg. Ville bare ha en bekreftelse fra Tommy om han hadde mottatt info pr mail og at den i verste fall ikke havnet i spam og at jeg dermed mistet plassen min.