Emirates til Oslo Lufthavn

Tråd i 'Nyheter' startet av Thomas, 28. nov 2013.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Fnate liker dette
  2. Hpkris

    Hpkris Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Står at "Etter det vi erfarer gjenstår det en del arbeid fra Oslo Lufthavns side, og så snart Oslo Lufthavn har utført dette, så vil Emirates lansere ruta."
    Lurer på hva som egentlig står igjen fra OSL sin side, da EK allerede har kommet med rute nr og avgangstider?
     
  3. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Det prøver vi å finne utav ;)
     
  4. Hpkris

    Hpkris Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Venter i spenning på resultatet :D
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er jo sinnsykt spennende hvis det stemmer og det blir mulig å fly F ut fra Oslo. Da skal jeg rigge meg opp med løsbart og topplue for å prøve, uten at jante slår meg i knollen.
     
    Jørgen liker dette
  6. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er gode nyheter! Jeg ser for meg intens priskrig til Bangkok, med Business Class på billigsalg. Da Qatar begynte å fly fra Oslo, satt Turkish ned prisene på Business Class fra Oslo til Bangkok til 7990 kr tur/retur!

    Jeg har ingen tro på at de kommer til å tilby First Class til oss usle nordmenn. Vi har ikke lov til å fly First Class. Vi kan til nød fly Business så lenge vi ikke nyter det, og et firma betaler.
     
    Insomnia and Fly med oss like this.
  7. SQ321

    SQ321 Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Nå fortalte jo SQ på tirsdag at det kanskje er et lite First marked i både Norge og Sverige, men nå tror nok jeg at han har overvurdert størrelsen på det. Jeg har heller ikke tro på at det er et marked for daglige First avganger på OSL i tillegg til aksepten for å reise First knapt finnes i Norge. Vi så jo hva som skjedde da det kom frem at Stein Erik Hagen ikke fløy økonomi...:D
     
    Dash and Henning like this.
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har en hemmelig agent i Dubai som skal på party med norske Emirates-ansatte i morgen. Hun har lovet å tømme ryktebørsen og sende den hit. ;)
     
    Dash liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kan godt love å ikke nyte det. Jugekors etc etc

    Jeg vet ikke om jeg synes Hagen-eksempelet er så godt jeg. Greia med den må jo sees i sammenheng med en serie uttalelser fra Hagen, som nesten var på nivå med legendene om Marie Antoinette
    - "slutt på brød? Kan de ikke bare spise kake?" - Hagen
    - "Alle må spare i finanskrisen. For eksempel sender jeg nå skjortene til London for å bytte snipper istedenfor å kjøpe nye" - Marie Antoinette.

    Jeg tror, som Henning var inne på, at det er lov med luksus så lenge du "lover å ikke kose deg". Det er noe i Norge som heter at "penger er noe man har - ikke noe man snakker om. Der tråkket Hagen i salater på rekke og rad. Jeg tror til og med man slipper unna med First, så lenge man ikke blærer seg. Jeg velger også å tro at SQ mannen har mer statistikk å basere utsagnet sitt på enn vi har.

    Fingers kråssed
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Interessante nyheter, og jeg håper virklig at det blir fly med F ut av Oslo :) Dersom de kjører samme prisnivå som ex. ARN må det virklig testes :D

    Driter i janteloven jeg ;)
     
    Dash and Thomas like this.
  11. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Emirates har nå en vervekampanje hvor man kan tjene tusener av miles på å verve folk til Emirates Skywards.
    Les detaljene her.

    Siden Emirates begynner å fly til Oslo, er det vel bare å melde seg inn først som sist.
    I denne tråden kan vi verve hverandre, akkurat som med Uber ;)
     
    Fnate liker dette
  12. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    holmen, paron and sutenai like this.
  13. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden