Bumper denne. kan dessverre ikke stille selv, men har en pre-paid natt på Radisson Blu OSL torsdag 23 - 24.02 som jeg håper noen kan benytte seg av. Så hvis du skal på dette treffet, så skal du få rommet gratis mot at du: - lover å kjøpe en runde, in the name of the CrotchRocket, til de som er tilstede. - lar CC poengene tilfalle meg Noen tilreisende? EDIT: gitt vekk
Folkens, beklager så vanvittig mye, men fikk i dag beskjed om å skynde meg hjem pga flom hos svigermor med store problemer, så jeg måtte rushbooke meg fra London til California med avreise tidlig i morgen. MEN, ingen grunn til å ikke ta ett party sammen. Jeg er såpass gammel uansett 1. Bagasjetaggene ligger på Radisson Blu OSL under Tommy Danielsen dersom noen kan stikke innom. 2. Jeg har ett rom booket på Park Inn Øvre Slottsgate, det er allerede pre paid med Concierge status. Den som vil ta denne natten, rock it. Har også en Club Europe billett som ikke kan endres fra LHR torsdag dersom noen har samme navn Innmari synd, jeg skylder dere alle en øl. Dersom