God morgen fra Oslo! MR til HKG står på programmet i helgen. Tester SAS business for første gang.. Jeg gleder meg og tror dette blir en god helg. PS: Venner og kollegaer synes dette er enda mer sprøtt enn NorgeRundt-turen ifjor, men de er da heller ikke rammet av bonusfeber..
Bra start på dagen med en 55 minutters gåtur til jobb før 07:00. Gårsdagens konsert med nesten 1000 kunder i Frogner Kirke. Sølvguttene leverer julestemning i bøtter og spann. I dag skal det ikke skje så veldig mye. Ha en flott fredag!
Godmorgen fra InsideFlyer kontoret. Fuld fart på idag også - og en weekend forude som byder på julebord, akvavit og hjemmebrygget juleøl. Og så skal der også lyde et stort tillykke med fødselsdagen til @tommy777 i dag:
to legs i dag. Begge i SAS plus, takket være o.t. Rekker hjem før bryllupsdagen begynner. Det pleier å være populært.
Huff og huff. Det bildet over der var jo ikke den beste starten på dagen da..... Men jøss da! Grattis med dagen til "vikingen" i Chicagobyen. Forøvrig god formiddag fra det Osloske! I går var meg med på et usedvanlig hyggelig juleselskap i regi av våre venner på Flyprat. 24 flyinteresserte møttes for mat og god drikke og sannelig fant vi ikke en tøff bar etterpå også. Heldigvis kom jeg meg tilbake til hotellet i fornuftig tid, så jeg har en forventning om at jeg faktisk rekker flyet hjem i dag. I kveld blir det stor middag på Bølgen & Moi. Det pleier alltid å være bra! Har vært en tøff uke, så i morgen skal jeg ha ruhetag...... Er det rart at jeg drikker?
go morgen folks! Another day another dollar! Er det helt nytt at OSL loungen har åpnet en egen business avdeling????
God formiddag fra Trondheim. Stort sett en okei dag i vente - regner med det kanskje blir noe indretjeneste i ettermiddag, for å få opp noe julestæsj.... Ellers : Gratulerer med dagen til mr. Tommy D. i Chicago - ha en feiende flott dag
God formiddag fra SK213 til KRS. Første av fire flyvninger i dag, alle er egentlig MR. SK214, SK459 og SK977 skal gjennomføres i Plus og Business før jeg avslutter dagen som EBG i PVG.
Overraskende lite julestemning i gullstua i køben. Juleøl fra Tuborg har de jo hatt i en måned allerede. Skuff. /koffert.
God fredag fra Trondheim, nest siste eksamen ryddet unna. Retur til nord den 18., perfekt timet med at loungetilgangen min er tilbake om fire dager.
Gullkantina på OSL har eget jule-bord med to forskjellige typer akevitt m/ tilhørende glass, div. fiskeretter og pepperkaker. Og ikke minst nisser og juletre. Nå kan 24.12 bare komme!
Tja... Den vennlige sas-damen flyttet flighten min frem tre timer(!), så jeg var uansett blid som en lerke.
I lørdags havde de denne bar opstillet i Guldstuen på CPH med lidt ekstra aquavit. Var der dog tidligt, så den var ikke åben endnu.
Gratulerer med dagen til mannen i USA! Da er det en sjanse for andre folk nordfra å slippe inn... Fint og kjølig i KRS, og etter-arbeidstid-middag-sofa-tid. Ha en fin dag der du er, enten du har beisa sjarken eller ikke