Nesten en time forsinket da flyet som tok av før oss kjørte på en familie med harepuser. Godt utvalg av mat og drikke. Til forrett kunne du velge de rettene du ville fra tralla. Til hovedrett gikk jeg for biff. Stekt etter ønske og med veldig bra tilbehør. Dessert ble en mango mousse. Trøtt og mett så nå blir det noen timer i senga før frokost på morgenkvisten, Argentinsk tid.
Med CT er det 112500 poeng og NOK 2200 i avgifter (fra OSL). Gitt flytid på 13,5 t er det god uttelling i poeng per time F.
Blir vel grei kroneverdi per poeng også (0,52 kr/poeng) når man sammenligner med de rimeligste prisene i F.
Det har vært hektiske timer etter landing. Fantastisk hyggelig sjafør, Fred, ventet på meg i ankomsthallen. Vi kjørte rundt i Buenos Aires hele dagen og stoppet flere plasser. Fikk sett utrolig mye. Lar bildene tale for seg selv. Sjaføren Fred kan virkelig anbefales til andre som skal til Buenos Aires. Makan til hyggelig guide skal du lete lenge etter. Book direkte med han for veldig gode priser via WhatsApp (+54 9 11 3433-5143) Se også bilder på hans Instagram https://www.instagram.com/enjoybatransfers
Tilbake til flyplassen ca. to timer før avgang. Veldig lite folk og det gikk raskt å komme seg til loungen. Ved check in fikk jeg tilbud om å bli hentet i lounge når det nærmet seg avgang. De har fire egne stoler til LH F i Star Alliance loungen. Jeg fikk heldigvis booket meg dusj og freshet meg litt opp før flyturen. På tide å entre dronningen igjen.
Lam til hovedrett, som var en skuffelse. Småseigt og litt trevlete. Terningkast 2. Desserten derimot, var meget bra. Jeg valgte sjokoladeterte og en til jeg ikke husker navnet på.