Ja, crewet har et par dager i byen før de returnerer. Noen timer på øyet før frokost. Som vanlig mye godt å velge fra menyen. En time eller to til flyet lander i Frankfurt. Skal prøve å komme meg inn på terminalen igjen, det går vel greit så lenge en har videre connection med LH har jeg forstått.
En siste tur med Porsche for denne gang. Kjekt å kunne tilbringe noen timer i FCL når en kommer inn med first og skal avgårde igjen samme dag med Lufthansa.
1,5t forsinket fra Frankfurt pga vær. Det spiste opp hele min connection time i Düsseldorf. Men heldigvis, siden jeg kom fra first, holdt de igjen flyet til Oslo. Hadde vært total krise hvis jeg ikke hadde kommet med, da jeg skal på jobb i morgen.
Tenker jeg avslutter reisebrevet nå. Takk til alle som har vært med meg på turen her inne. Gleder meg allerede til neste tur i first class i oktober. Da går turen til HND med ANA.
Takk for turen. Her har du virkelig vært effektiv. Ble du hentet av bil ved landing i FRA og kjørt direkte til FCT? Jeg har 2,5 timer i FRA på returen.
Det er ikke mulig å bli kjørt til FCT. Man kan bli kjørt så det er ganske kort vei å gå ut gjennom passkontroll og toll. Da slipper man transfer-security, så det er i praksis raskere enn transfer-security og så gå til FCL A. Det er imidlertid visstnok noe med at de da ikke garanterer for deg fordi du frivillig har forlatt systemet deres.