En tur med Norwegian -- imponert!

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av tommy777, 26. aug 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg driver med sporten, "hvor-seint-kan-jeg-komme-på-flyplassen-og-fortsatt-få-boarde", så det fungerer dårlig :)
     
  2. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Kan man motta Norwegian cash points fra andre, eller kan cash points kun benyttes av den personen som har ervervet seg dem gjennom egen flyreise?
     
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Er vel bare å endre navnet fra ditt eget til den utvalgte?
     
  4. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Dersom jeg skal bruke noen andres poeng, må de jo kunne overføre til meg. Ergo trenger jeg å vite om det er lov til å overføre poeng til andre.
     
  5. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan velge sete i appen også.
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan også betale 100 kroner ekstra for LowFare+ som inneholder gratis innsjekket bagasje og også setevalg ved bestilling. Kan være verdt det.

    Dersom vi tar Evenes som ett eksempel, er SAS sin billigste pris 649.- Det er SAS Go som inkluderer bagasje, men ikke setevalg før 24 timer før innsjekk.

    Norwegian sin laveste pris er 449.-. Den prisen inkluderer ingenting, men legger du på en hundrelapp, kan du velge sete ved bestilling og sjekke inn bagasje.

    Det blir spennende å se om SAS virkelig vil begynne å selge OSL-EVE for 469 når Go Light kommer, akkurat nå så er Norwegian en no brainer. De 250 poengene betyr ekstremt lite for meg.

    Registrerte forresten OSL-CPH på mitt Eurobonuskort forrige uke på en billett som kostet 900 spenn en vei. 250 poeng. Billigste pris er 499. Så SAS har virkelig nuka halve alfabetet når det gjelder bookingklasser
     
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Nei det er ikke mulig å sende cashpoints fra en konto til en annen. De må isåfall bestille billett i ditt navn fra sin egen konto.
     
    Reiseglad gutt liker dette
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Du må normalt opp i rundt 1500 kr før du er oppe i 500 poeng..
     

Del denne siden