Endelig AmEx kampanje?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Peltz, 09. april 2015.

  1. Peltz

    Peltz Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Hei folkens, min første post her inne.

    Satt og tuklet på SAS siden ikveld, og kikket på en tur KRS - NRT for bonuspoeng - for å se hvor mye det gildet ville koste meg. Oppdaget da til min store overraskelse at der var kommet en "ny" boks med valgmuligheter kalt - American Express rabatt.

    Rabatten har varighet frem til 2039, er på 50% og det virker for meg som å være fire reiser du kan velge til denne rabatterte prisen.

    Nå kostet t/r Tokyo 140 000 poeng på business - en oppgradering ifra baksetet og til fremsetet koster 40 000 poeng hver vei. Med kampanjen koster altså turen kun 70 000 poeng t/r på business class hele veien! Dette er første kampanjen jeg har sett for de som har AmEx kortet, og om dette gjelder bare for Platinum eller også de andre har jeg ingen anelse om. De som måtte inneha The Platinum Card fra AmEx får dessverre ingen goder her, slik det ser ut nå i allefall :(


    Screen Shot 2015-04-09 at 00.30.17.png
     
    Last edited: 09. april 2015
    SASDC8, Kjakan and Ruby like this.
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, og velkommen til Bonusfeber!
    Hvor befinner denne boksen seg? Kan du ta screenshot? Jeg finner ikke noen slik boks.
    Har du AmEx Platinum fra SAS? Jeg har ikke det, og det kan evt. forklare at jeg ikke får dette opp.
    Når du skriver NAR, mener du Narvik/Evenes?

    Kult om dette er en ny fordel for innehavere av SAS EuroBonus AmEx Platinum!

    Kan noen andre her som har kortet se om de får opp denne boksen?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hm, dette var snodige greier. Så snodig at jeg måtte prøve selv og det ser faktisk ut som at man kan booke f.eks OSL - CPH - NRT tur/retur i biz til 70 000 poeng!
    De boksene der man nå kan velge denne rabatten har jo vært på sidene lenge, men nå har de plutselig fått en funksjon!

    Og 70 000 poeng + drøye 500,- NOK i skatter og avgifter tur/retur OSL - NRT i Biz er jo ett veldig godt tilbud!
     
    Last edited: 09. april 2015
  4. Peltz

    Peltz Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3

    Hei Henning, takk for det :) Fikk omsider tatt en screenshot og lagt inn dette, og endret skrivefeilen - jeg mente selvfølgelig Narita :) Evenes tror jeg ikke er verdt 70 000 bonuspoeng ;)

    Dette er med SAS AmEx Platinum, men tok en sjekk her og denne fordelen ligger ikke der for de med ThePlatinum Card fra AmEx
     
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Wow! Da er dette tydeligvis en ny fordel. Er det ingen som har fått noe informasjon om dette?
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke jeg i alle fall. Hele greia virker litt merkelig. Hvorfor er der fire like "bokser"? Hvorfor står det Jeg vil ikke gøre brug af en kampagne på dansk? Det virker så uferdig og også kanskje for godt til å være sant? I alle fall at det skal være en permanent kampanje (til 2039...)
     
  7. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Tipper dette har noe å gjøre med online booking av CT.

    Jeg får kun opp rabattene når jeg velger 1 eller 2 passasjerer, velger man flere så får man ikke opp boksene, prøvde meg på en dummybooking og alt var i orden helt til betalingssiden, hadde ikke kortet her så fikk ikke testet om det gikk gjennom.
     
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det har vel tidligere vært spekulert i om dette har sammenheng med CT ja..
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Har du en aktiv CT liggende?
     
  10. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    I allefall borte nå i morgen-timene fra min side.
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,782
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har boksen fortsatt, og hos meg lå der 4 vouchere, men det ser jo ut som en glipp.
    Dette begrunner jeg med utseende, (det ser ut som er draft med grå stiplete linjer), gyldig til 2039 og det at der ligger 4 vouchere der, og jeg har pr dd bare en gyldig companion ticket.
    Boksen forsvant når jeg forsøkte å booke for flere enn 2 pax.
    At det har noe med onlinebookinger av CT, det tror jeg også.
     
  12. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje fordi jeg brant fjorårets CT i påsken. Har en ny på trappene i mai/juni
     
  13. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg får ikke opp dette tilbudet. Har brukt opp årets CT og er en ussel basic
     
  14. Peltz

    Peltz Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har hatt flere CT, og skal ha en tilgjengelig nå også, og har ikke brukt noen av de tidligere. Så det kan selvfølgelig være i den forbindelse. Stemmer jo også at det står på dansk og så noe halvferdig ut, informasjon har det også vært dårlig med, så tanken på at det var noen i Teknisk Etat i SAS som var på jobb igår kveld slo meg selvfølgelig.
     
  15. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Gode nyheter!

    Virker her. EBD og CT tilgjengelig.
     
  16. Peltz

    Peltz Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Virker fortsatt her også. Nå har jeg CT tilgjengelig, men i utgangspunktet så jeg på bilett for meg alene - likevell kunne jo rabatten benyttes. Tidligere har vell bestilling for 1 person ikke utløst CT ?
     
  17. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Virker her også! :) (Har en CT tilgjengelig..)
     
  18. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Vil noen forsøke å bestille en billett og se hva som skjer?
     
  19. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Forstå rjeg rett i at så langt virker dette bare for de som har CT tilgjengelig, så ingen feilprising ute og går her?
     
  20. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kommer ikke inn på sas.no sine sider nå. Kanskje dette er et hull som holder på å tettes?
     

Del denne siden