God grytidlig fra Grenland. En seig halvtime igjen i prosessindustrien før frihelg.. Fikk hanka inn en betydelig mengde SAS poeng igår- foreldrene mine hadde en fet trumfkonto som ble sendt til min SAS konto + SAS MC doble poeng kom inn. Klør i bookingfingeren allerede.. Mulig vi prøver oss på et poengrom på Farris Bad i helgen?- får høre hva toppledelsen i heimen sier. Ha en fin helg
God morgen på banen fra vest til øst. Siste innspurt før det blir helg. 4 uker til påskeferie, godt man har ferier se frem til Ha en fin fredag alle IF-ere og god helg
God morgen fra hjemmekontoret. Det vurderes teltnatt i snøen/skogen. Greit med litt kontraster. Fikk som @haifinn MC poengene for februar, skulle ikke en grei andel telle som kvalifiserende poeng også? Fikk ca 20k ekstrapoeng men ikke noe kvalifiserende
God morgen fra solkysten .. Livet er lett, godt det er helg! Jeg har ikke hørt et pip fra SAS etter at jeg sendte sutremeldinger etter hjemkomst fra LAX…. Mangler fremdeles doble statuspoeng på returreisen .. det kommer nok
Morn! T-1 til hjemreise… men først blir det en liten tur til Belgia. Hertz på DUS ble besøkt i går og de skulle ha 35 euro ekstra fordi jeg forlater Tyskland med bilen. Første gang jeg har hørt om et slikt gebyr. Ei heller klarte de å få navnet mitt på gullskjermen og en oppgradering neida, det ble det heller ikke noe av. Ganske slapt. Men, det er fremdeles rimeligere enn konkurrentene. Jaja, en Hyundai i30 sw funker… gøy skal jeg ha det uansett. Kanskje det blir flybasebesøk før turen, men da må de ta telefonen (som skal være tilgjengelig første fredag i måneden). Ha en flott dag!
God morgen fra Holme Fant en heimelaga rullepølse i frysen i går, då blir det standsmessig pålegg i dag Har begynt året med eit billkill abonnement så CT nr1 nærmer seg i boks
Enda en dag på hjemmekontoret med skrivejobb og bistand til salg. Helgens værvarsel ser lovende ut, kanskje man må nyte en time eller to på terrassen før kaldluften kommer neste uke! SAS MC ga god uttelling på dobbelthelgen, men SAS IT har ikke klart å omsette dette til statuspoeng enda. Ikke så veldig viktig siden EBD uansett er i boks med allerede gjennomførte eller bookede flyvninger, men det er jo alltid morsomt å se den krype oppover. Ha en strålende helg i finværet (sørpå).
God morgen fra hjemmekontoret! Møter, telefoner og eposter. Dagen skal nok få ben å gå på. Kanskje det blir en tur ut i lunsjen også? Ingen sol i dag (ennå), men det skal bli 8 grader. Neste uke skal det bli bikkjekaldt igjen, så det er best å nyte "våren" mens den fortsatt er her. Nyt fredagen!
God fredag fra Oslo sentrum. Ei uke igjen til neste utenlandstur. God timing i forhold til temperaturene som er ventet her neste uke! God helg!
Fredagshilser fra jobben! Før kollegaene dukket opp rakk man en første titt på hoteller i Bangkok, og du verden så dyrt det har blitt! Jaja, slår ikke opp telt i Lumpiniparken, så må vel bare godta det. Siden det er tre år siden sist man har vært utenfor Europa kan man jo late som om man har spart opp litt hotell-baht'er. Om ikke lenge er det lunch og vaffel, og kort tid etter det er det helg, så dagen ser absolutt bra ut. Ha en feiende flott fredag!
God dag fra Malta! Etter en solfylt dag i dag, har dagen i dag startet med uavbrutt regn. Tatt inn på et lokalt kjøpesenter mens jeg venter på at været skal bli bedre. Skulle gjerne hatt mer tid her, men i morgen går turen hjem til Oslo via LHR med Air Malta og SAS. 7 timer på LHR, så god tid til løping mellom lounges der. Alt for lenge siden sist. Ha en finfin dag!
Riktig god fredag. Klarte å forsove meg. Det er ikke så ofte. Faktisk så sjelden at ingen har ringt fra jobb og undret på om jeg var på vei. T-1 og innsjekk er gjort på de to første leggene. SAS byr på 1 rad med + og en dust som insisterer på å sitte på 1B Hos EVA kan en søke om å sjekke inn på forhånd. Og en kan en søke om å få gratis Wifi ombord. Det ene gikk, det andre gikk ikke. Koffert pakket. Ganske klar for ferie altså.
God morgon frå Lufthansa Senator Lounge ved Z gates på FRA. Litt døgnvill er ein etter ein lang flytur. Då gjer det seg med litt ekstra mat. Vel 8 timar til flyet til solbyen Bergen går, so eg har rikelig med tid til å slappe av. Godt det er helg.
God dag fra Gullstua. Første leg til Wien om 1 time. Deretter et godt opphold, før fly til Addis og forhåpentligvis fremme på Nosy Be om ett døgn. Denne turen blir enten fantastisk eller et helvete. Første utfordring blir å finne hotellet. PS: Hvilke lounger burde jeg besøke på VIE? Mulighet for hvile og spyling av skråget er prioritert.
God tur, tar gjerne i mot en rapport! Forsøkte meg på Nosy Be i påska, men det gikk ikke gjennom hos fruen.
Så at du hadde en av de få trådene om Nosy Be, men da får jeg være forsøkskanin Skal bo rimelig i 4 dager og dyrere de siste 3. Håper det ikke blir bergensvær hele tiden. Har lest mindre positive ting om politiet også
Mårnings fra San Francisco. Lokal tid halv fem om natta men kroppen mener det er på tide å stå opp allikevel. Heldigvis en decent kaffemaskin på rommet, samt Tax free sjokolade, slik kan man får timene til å gå frem mot byen våkner. Ha en strålende fredag!