Endelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 07. des 2018.

  1. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    1,299
    Bonuspoeng:
    93
    Se der ja..

    1815 nå.... Skyt meg.
     
    ArthurDent liker dette
  2. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra San Diego!

    Jeg skal være med ydmyk enn det jeg var i går angående regnvær. Da det omsider begynte å bøtte ned for alvor i går kveld (jeg hadde fått en nødmelding på telefonen fra myndighetene tidligere, "flash flood warning, seek higher ground immediately", men tenkte at dette måtte da være overdrevet) tok det ikke mer enn en halvtimes tid før gata var forvandla til ei stri elv. :rolleyes: Jeg fikk øye på bilen som stod med vann opp til døra på passasjersiden så da var det bare å plumpe ut på fortauet og vasse ut til bilen og få flyttet på den (det samme gjorde alle andre uten SUV). På vei ut møtte jeg naboen som var i gang med bære sandsekker for å berge kjelleren sin.

    I dag skinner sola og jeg skal ha "hjemmekontor" på en kaffebar med god utsikt til innflygningen til San Diego Intl.
     
  3. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Dette må da til og med være vakkert fra lenger bak i flyet?
    F0C14617-6D46-470E-A69E-31AFCA12BC52.jpeg

    Hilsen fra et sted over Utah, og OL-Byen Salt Lake City.
     
    ArthurDent, Upsaker, Earl and 7 others like this.
  4. Beate

    Beate Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    God kveld fra vinterkalde nord og en ekstremt letta student.

    Etter uker med forberedelser, diskusjoner, lite søvn og stress så var det på tide med siste eksamen for i år. Muntlig eksamen er vel gjennomført og bestått, og med det er det endelig juleferie:D For en digg følelse det er! Vanligvis pleier jeg å feire ferdig eksamen med en juletur til familie i Tyskland, men studenttilværelsen og litt dyre billetter gjorde det vanskelig i år, så da får jeg heller nøye meg med en liten tur til Oslo i neste uke i stedet:p

    Ha en finfin kveld videre:)
     

Del denne siden