God formiddag fra Trondheim Været er meget bra, men det blåser en del. Så blir spennende på jobb i ettermiddag og kveld, vind fra sør med mye i kasta har vel flere vært innom på Værnes tidligere? Tipper det blir noen missed approach og go-arounds, crj-900 liker virkelig ikke sidevind Ingen reiseplaner spikret, men noe er på gang og kanskje ønskene kan innfris en gang. Ønskene ligger klare. CT’ene og poeng bygges opp og verden åpnes opp. God helg og nyt reisen for de som er ute på tur.
God tidlig formiddag fra MBT. Etter noen fine men hektiske dager i TLS er det tid for kontrastenes time og kjøretur til Meråker for konfirmasjon. Legger turen innom OLA for å få litt «miles» God helg
Mer et eksempel på at man ikke får reist pga covid og prøver å holde liv i CT og poeng ved reruting... Selve ruten TRD-OSL-FRA-MLA vv er i grunn ikke så spennende som "reisen" billetten har hatt. Det å komme seg bort og fly litt, helst flest fly og lengst mulig er jo en drivkraft ja. Turen jeg skal ta til Canada er et lite eksempel på det, for det skulle har vært en F tur til Tokyo. Nå blir det TRD-OSL-LHR-YUL-LIS-CPH-TRD... teste nye selskap, nye flytyper, dog kun en ny flyplass. Men får se om jeg får testet noen nye lounger Veldig greit å være fleksibel på reisemål når det er reisemåten som jeg synes er minst like artig. Min samboer krevde litt tilvenning i denne "logikken", men er med på det meste nå
Ved innstilte flyvninger kan du avbestille og få tilbakeført utgåtte poeng. Disse vil få ett års gyldighet. Utgått CT blir gyldig ut neste kalendermåned.
God ettermiddag frå ein som er tilbake på kontoret etter ein lang og god pappaperm. Det er godt å vere tilbake, men eg merkar at det er litt strevsamt etter å ha vore heime sidan medio juni. Hausten er fullstappa med spennande oppgåver, men dessverre ingen flyturar. I tillegg slit eg med å finne flyturar til Asia for tre personar i biz neste sommar. Tips er velkomne!
God ettermiddag fra Bybanen på vei mot Flesland. Arbeidsdagen på Solkysten er over og man skal fly hjemover igjen. Dagen startet dårlig siden SAS hadde innstilt morgenflyet til BGO, og de sendte hverken SMS eller mail med beskjed om det... først ved ankomst OSL ble det klart at de hadde booket om til neste fly. Ca 1, 5 time for sen vestover, men har heldigvis fått gjort alt på programmet likevel. Satser på at flyet hjemover går som det skal nå... God helg folkens
Takk Jeg kjente en tåre som presset seg fram når jeg forstod at vi hadde timet det helt feil og ingen bobler Men når jeg tenker på min kjære nabo som nå kjører hjem fra jobb i sin Tesla omringet av regn, som han vil se nonstop neste uke, er turen verdt det
Solkysten er grå i dag … har vært ute i noen timer i dag uten regn, men nå bøtter det ned. Bolaget har hatt ryddedag i rutene sine i dag. Alle flyene våre til Smak-turen i slutten av november er endret og derav nye setereservasjoner. SK4416 fra OSL til TOS er til og med satt opp med en ny flytype, en B737-700 med setekonfigurasjon 2+2, kanskje det er den samme maskinen som ble brukt til IAH med bare business-seter? Her kommer det nok bilder! Videre er flyturen min hjem etter lutefiskmiddagen i desember flyttet 5 min. Tenker det får gå! Det er alt for lenge til neste flytur, men søker stadig etter en (-1-) flytur som gir EBD i 2023 …
God ettermiddag fra loungen på OSL. Har fløyet fra et Alta i strålende høstvær til pissregn her i Oslo. Venter på at yngstedattera skal komme hit, så vi får en tur på loungen sammen før hun flyr nordover til besteforeldre for vinterferien. Tror ikke hun blir imponert over maten her. En trist rissalat som tydeligvis er restene fra i går da de hadde akkurat samme rett og Toro-aktige blomkål- og champignon-supper.
God kveld i regnværet! Nå skulle jeg vært i Oslo, testet suite på Christiania teater, og spist og kost meg. Det samme skulle jeg egentlig ha gjort i morgen. Men, hundepasseren er syk, så vi er hjemme og ser på Side om side i stedet. Jaja. Da sparte vi de penga. I likhet med @Sonictravel skal jeg på Tool 25. april, men i Oslo, og det er mandag. Så hvilket år du skal, det vet jeg ikke. Ha en heidundrende helg!
I motsetning til @holmen er jeg på Christiania teater og nyter livet. Riktignok i et Deluxe-rom, men det får så være. Rommet er fint og servicen god. Høststormen har inntatt Oslo så passer bra med innekos på hotell og restaurant. Fortsatt god helg alle sammen
Skriblefeil - var 23. jeg mente, gled deg! Mener dette er fortsettelsen av Fear Inoculum turneen som jeg heldigvis fikk sett pre-covid i New Orleans og det var bra saker!