Endelig fredag på ARN, hvor begge loungene er fulle. Edit: Kom inn. Hvilken er best på ARN? Gold eller biz/plus?
God fredag fra Rock'n'Roll suiten på Comfort Grand Central. Sto egentlig oppført med Rosa suiten i appen, men slapp unna med skrekken ved innsjek, heldigvis..
Mente jo å huske kontraktsloungen på ALA var stusselig, men i det minste ikke tomt for alt nå. Derimot er det betaling for alt, en Perrier og en litenflaske laber rødvin. Vipps, 230kr. Edit; Det var på tide med en opptur nå; Jeg hadde ikke forventet «lie-flat» på A320, stemmer ikke helt overens med review jeg har lest men meget gledelig.
Etter en stund (mye kortere enn forespeilet) så jeg at det var kommet en e-post med link til chat. Men, linken var gått ut, så jeg måtte stille meg i kø igjen. Så måtte jeg jobbe litt, og det samme skjedde en gang til. Men, så fikk jeg til slutt kontakt med chaten. Fortalte hva som var problemet, og fikk til svar at det skulle hun sjekke ut. Det varte og rakk, og så kom det en ny melding om at joda, hun jobbet fortsatt med saken, hun var ikke blitt borte. Så gikk det enda litt mer tid, før jeg fikk beskjed om at det var noe galt med billetten til kompisen min (duh..), og hun måtte sende det videre. Jeg skulle få mail når det var klart. Så tok det 15 minutter, og jeg fikk e-post med bekreftelse på at billettene var i orden. Det hadde blitt mindre kø på kundeservice hvis ting som dette bare ble fikset skikkelig i første runde..
Selvsagt! Og hvis du er så heldig å være forelder til en elev som er ekstra flink i et fag, så kan du være trygg på at hun/han trykkes ned til det gjennomsnitlige kunnskapsnivået. Med mine 3 barn har jeg èn eneste gang fordelt på de 30 årene de har gått på barne- og ungdomsskole møtt en lærer som sa til sønnen min "du er skikkelig flink i dette, og det samme er Olav - jeg har lyst til å lage en gruppe av dere to hvor dere får jobbe med pensumet til klassen over".