God lørdag godtfolk.Dagens kids activity fra hotellet er snorkelling lesson på house reef. 65usd per per, men waived for oss.
Det er en gledens morgen, RimOve er pakket og klar for en flytur igjen. Har ikke overnattet på et hotell på 8 mnd, så dette blir spennende! Sånn kjapt innpå angående 12.Juni. 1964 Nelson Mandela blir dømt til livstid for forræderi og spionasje 1994 Boeing 777 tok sin første flyvning 2005 Den nye Svinesundbrua åpnet, den vil nok oppleve økt trafikk fremover. Skipsreder og politiker Per Ditlev-Simonsen fyller 89 år Putin kan juble over Russlands nasjonal dag, som tidligere var 7.nov før den ble 25.okt og tilslutt endte opp med 12.juni. Det er også verdens dag mot barne arbeid. X'en min Siri fra @Sunnfjordingen sitt rike + Sigrid og Sigfrid kan kjøpe seg en fromasjkake med bær og gele hos Ferske Smakar Førde i anledning navnedagen. Nå setter jeg kurs mot OSL og en flytur ut i den store verden! Ha en strålende Lørdag folkens!
God morgen fra solkysten, her er byen vasket og ren for å fremstå i sin vakreste skrud for @kjeeli .. Barnebarn våknet kl 06:00 og kombinert med at en gjeng medisinerstudenter hadde fest på taket inntil de brått ble fortalt at det var natt kl 01:00, så ble det en heller kort natt. Dette må da bli en fin dag ..
God morgen! Grått her i Trøndelag også - riktignok oppholds akkurat nå. Her blir den en tur innom det nye (egentlig gamle) kontoret og montere litt skillevegger (støy absorberende). Skal se om en får med junior som medhjelper - har en stor pantehaug å friste med som betaling
God morgen fra Porsgrunn. 35 grader i solveggen, men litt mer vind enn jeg liker. Egg og bacon + kaffe inntatt. Koffert pakket, straks avreise til sommerbyen Risør. Fikk også mail fra SAS om schedule change for en tur til Miami i januar. A330-300 byttet ut til A350-900 på nedoverturen. Uff, så leit Ha en solfylt lørdag
Samme endring fikk jeg. Aldri fått prøve biz på A350, gleder meg I dag åpner Tusenfryd, barna er i ekstase. Ha en strålende dag flotte forum
Mon tro om det ikke er slik at 7/11 og 25/10 er én og samme dag, dog den ene i henhold til den julianske kalenderen og den andre til den gregorianske kalenderen? Det er vel her snakk om oktoberrevolusjonens dag av 1917? Mulig at jeg surrer med datoer her nå. 12/6 er i alle fall dagen for når Den russiske sosialistiske føderale sovjetrepublikk (RSFSR) erklærte sin selvstendighet fra Samveldet av sosialistiske sovjetrepublikker (SSSR). RSFSR er den statsdannelsen som utgjør den direkte forløperen til landet som i dag heter Den russiske føderasjon (RF).
God morgon frå Aust-Finnmark! I dag skal eg ikkje fly, men det gjer ingenting: Det er +20 grader og sol frå skyfri himmel. Sommartrusa er på plass og kanskje ein dæsj solkrem må til i dag! Ha ein fin-fin laurdag, folkens!
God morgen! Klar for SK4016 SVG-OSL for å se på båt. Litt skuffet over at ingen av serveringsstedene på Sola er åpnet enda... Øl er jo obligatorisk på en flyplass
God morgon frå Sunnfjord. Her har natta gått med til soving, @Eddie47. Ulukka litt lenger ned i dalen ser ut som om den involverte folk som skulle ut til @Stuttfeiten’s rike. Natta har derimot gått med til soving og besøk av ein ung mann på tre år, som har flydd vesentlig meir business enn far sin, som ikkje ville sove åleine. Elles gjekk starten av natta med til å sjå på Tony Robinson sin Youtubekanal. Serien «Down Under» om Australia er veldig interessant. i dag skal eg nok halde fortet heime. Madammen og eldstemann skal på bading. Berre fire arbeidsdagar att til pappaperm
God morgen fra Lillestrøm, Kaffen er i koppen, dette blir en rolig dag. Fortsetter planleggingen av nytt bad, kunne fort blitt en tur eller to i first class for prisen Ha en flyvende en.
godt å se at noen har anstendig frokostservering. Her hjemme falt servicen igjennom til sammenlikning. Men, det ble pledd, veranda og kaffe.
God formiddag fra den arktiske Hovedstaden Idag er det i skrivende stund overskyet og det har regnet. Igår fikk jeg endelig fullført Bacheloren min og nå er målet Master til høsten. Men regnet meg frem til 0,03 for lite poeng til det så blir spennende å se hva som skjer. Men fornøyd med C på Bachelor. Gikk bedre i år enn i fjor + at jeg har noen emner jeg fikk tatt siden det ene semesteret gikk skeis. Men men nok om det. Blir ikke så mye å gjøre denne lørdagen. Om 1 uke skal jeg på speiderleir til Lyngen og om 2 uker skal jeg ut å reise litt hell mye. Så for idag så ønsker jeg alle her en flott lørdag
La det være igjen litt til jeg skal innom i morgen! Fram til da nytes det bobler i badekaret. Verdt hver hotels.com-"krone"!