God morgen mandag fra Bangkok. Her nytes morgenkaffe i stua med terrassedøren stengt. Den kunne vert åpen for ute er det behagelige 30°C, men solen står på her og da blir det fort noe varmt, men fint vær er det nok hjemme på berget også. Klokken nermer seg 9 og om få strakser settes kursen ut døren. Det er fridag, men arbeidsgiver har lagt et møte til 9 Sharp norsk tid, så i to tiden får en være klar for det. Ha en strålende flott sommeruke
God morgen fra Da Nang. Reiste i går kveld fra Tokyo med Air Maccau. Romslige seter i økonomi og var heldig og fikk ordnet meg et exit sete. Grei mat men syntes det er litt stusselig å fly uten egen skjerm. Er ingen stor fan av filmer på fly men syntes det er artig å se på satellitt kartene underveis.
God morgen fra et Oslo uten sol. Hvem skrudde av solen? Sas Mastercard ble lagt i kjøleskapet i går kveld Gikk ganske varmt, etter en del planlagte kjøp. Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgen fra hovedstaden. Om en liten stund skal jeg forhåpentligvis bevege meg mot OSL. Der satser jeg på at forhandlingene fortsatt pågår og at de ikke har begynt å streike før flyet mitt går kl 12. Ha en fin mandag.
God morgen fra hjemmekontoret. Kaffe nr to er underveis, og første møte starter straks. Denne uken skal jeg endelig ut og fly litt igjen. Ikke så langt, men skal iallfall til utlandet. Ha en fin en!
Mandag morgen på kontoret, blæh! Sitter å venter på at humanetisk forbund skal åpne opp for konfirmasjonspåmelding om tre kvarters tid, så de unge håpefulle kan innmeldes til opplæring og sermoni. Første avgang meldes av app å være om fire dager, det skal bli sjovt!
God ettermiddag frå IC BKK, et par dagar her og «lande» etter over 50dagar i den Nepalske fjellheimen, mykje og prosessere. Godt med både luksus og fungerande internett. Straks afternoon tea Kontraster, det er heilt sikkert.
God mandag frå Sunnfjord. Her vakna eg til "cancellation notice" frå SAS som skremte meg, men det var heldigvis turen eg kansellerte i går og gløymde i løpet av natta. Jaja. Fort gjort å bli gløymsk når ein ikkje får klokka inn like mange søvntimar som ein skulle.
God morgen fra Grenland. Hjemmekontor i dag da feieren kommer på besøk.. Nå som gråværet har tatt over for sola begynner tankene å vandre til sydligere strøk igjen. T-31 til sommerferie hvor Hanoi og Da Nang er destinasjonen. CT reise for 4 stk med Lufthansa,Turkish og EVA, bestilt i August i fjor og har overlevd uten en eneste kansellering.. får håpe jeg ikke jinxa det nå.
God formiddag fra jobben ikke alle som er like fornøyde med den store fjerne ledninger dagen. Når en er ung og på sykehus er det vel like kjipt å fjerne tape som alt annet som er festet rundt omkring.
God lunch fra hovedstadskontoret. Her kom man seg akkurat i hus etter en lunchjogg, før himmelens sluser åpnet seg. Litt uflaks egentlig, kunne jo fått unnagjort dusjen utendørs. Ellers nærmer det seg en luftetur til Land of Smiles, så får håpe diverse meklinger ender opp med avtale. Ha en flott mandag!
God ettermiddag fra Bergen stasjon. Selv med lett regn på formiddagen, la vi ut på tur. Var stolpejakten som viste vei og på 2 timer fikk vi med oss 31 stolper på en 8 km tur Fått sett mye av Bergens koselige bakgater på disse dagene. Nå er det tur med Bergensbanen tilbake til Oslo. Bestilt oss egen kupé på et vårtilbud, 1200kr for 3 stk. Ikke den beste sitte komforten, men har muligheten til å slenge seg nedpå i overkøya. Kan gjøre om kupé’en til 6 soveplasser. På dag toget er det ikke puter eller dyner her. Da håper vi resten av dagen går på skinner