Endelig onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 16. des 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra bryggekontoret. Stort sett møter her på kontoret i dag - ettermiddagen skal tilbringes i den norske opera...julestemning med Nøtteknekker`n.

Ha en herlig onsdag!

Flemming Poulsen liker dette
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Julevasken er klar og nå mangler bare litt pynt..... Tre arbeidsdager igjen før juleferie, så her går det unna :)
    I kveld er det kino - Star Wars-The Force Awakens !!!
    *du du du dudududududu du du du dudududududu - ba ba ba bababaa bababaa....ba ba ba bababaa bababaa,,,* :D :D :D

Travellingalf liker dette
  3. Henshaw

Henshaw ID Traveller (ish)

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Onsdag er en litt trøtt morgen, for her gidder man nemlig ikke vente til i kveld for Star Wars, men premieren kl 10 :D

4. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,527
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Her hadde en egentlig forberedt seg på en rolig dag, både i jobb og på privaten. Det blir det for såvidt men fremskyndede reiseplaner betyr retur til Oslo på eftan istedet for i morgen tidlig.
    Å booke fly så sent opp mot avgang er jo en katastrofe. Kun midtseter igjen og jeg kjente jeg fikk svettetokter. Det endte med en heftig diskusjon med to andre kolleger på eftan i går, for jeg nektet å booke det flyet og sa bestemt at da reiser jeg på første fly med ledig vindu eller midtgang. Slik blir det. 17:30 bærer det avsted, på midtgang. Og mine kolleger mener nå at det er bevist et jeg er en tullpeis ;) Det kan de jo ha rett i...
    Da blir det brun bule i kveld, møte/julebord i morgen og seeen hjemreise fredag.
    Ha en flott dag :)

Travellingalf liker dette
  5. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske.
    Her er første dag av 2 marathon-dager startet. Dvs først kontoret og så julebordstur med Superspeed kl 16-24. Og i morgen gjentar jeg det samme. Blir nok hyggelig nok. Såpass hyggelig at jeg har tatt fri fredagen....

4 grader og overskyet, men lite vind, og det passer jo fint når man skal til sjøs.

AU!!!

KatManDu liker dette
  6. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Tre dager igjen til juleferie!
    Nå skulle jeg skrive mer, men så slo de første juletankene inn. Første jul på 3 år hjemme...

Ha en fin dag, med eller uten nøtter :)

7. Hypern

Hypern Senior Medlem

Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God onsdag her siter man og gjør livets harde valg om man skal se Star Wars i 2D eller 3D. Ikke verdens største fan av 3D, en venn av meg fikk sagt det - filmer skal ikke ses med solbriller på. Da tror jeg at det blir 2D. Ble for mye øl i går kjenner jeg, måtte gi meg kl 23 faktisk... Men hadde jo da bare hivd innpå siden kl 15 da. Så kanskje derfor.

Vel vel - ikke så lenge til USA tur - ser at det er hele 8 rader med Club Europe på lørdagens avgang så... Pleier vel ikke å være så mye. Men så var det vel mange som har utnytta feilprisinga i somer da.

8. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra InsideFlyer hovedkontoret... En hård start på dagen - mørkt og gråt ude hjælper ikke på energien. Kan mærke at juleferien snart er tiltrængt.

Men men - ingen tid til overspringshandlinger. Julekalendervindere skal have mail og tusind andre ting skal planlægges og skrives.

Fruen fik ny bil igår. Det er hvad der sker når hun keder sig i udstillingslokalet, mens den gamle bil var til service. Men i det mindste skal jeg nu ikke ud i virkeligheden for at købe julegave til hende ;)

May the force be with you....

Bizflyer and LN-FHU like this.
  9. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Endelig onsdag, endelig hjemreise og ikke minst endelig fire uker juleferie! :)

Vel hjemme med min kjære nå etter en nervepirrende hjemreise med forsinket fly fra Stavanger til Bergen, men heldigvis var vi så mange som skulle videre til Ålesund at flyet ventet på oss. Hjemme før halv sju - opptil flere timer tidligere enn før - og da kan man ikke klage.

Og når man kommer hjem til dette så er livet bare godt :)

IMG_2909.jpg

TOS_EBG and RoadKing like this.

Del denne siden