Endelig torsdag - og det skal flys!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 09. sept 2021.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God TTT fra Øst-Finnmark!

Her tenker man på reiser. Nesten uavbrutt. Det er lenge siden jeg tråkket på utenlandsk jord. Det er også lenge siden innenriksturene medførte nye oppdagelser. Forhåpentligvis blir det snart en annen dans!

Finnmarks fylkeshovedstad glimter til med såkalt delvis skyet oppholdsvær, men det meste av 'Stillehavsflåten' ligger til kai:
    20210909_120522.jpg

Apropos dette med reising. Det nærmeste jeg kommer det i dag er det såkalte 'Innvandrermonumenetet' i 9800-byen. Monumentet er en erkjennelse av og en takknemlighet for at den finske innvandringa til Finnmark har bidratt til utvikling og vekst:
    20210909_115803.jpg

Ha en fin dag enten du er på reisefot eller ei! :)

Last edited: 09. sept 2021
    Calling, EndreD, Torris and 8 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God tur, jeg hilste så pent jeg kunne når du ruslet forbi:)

3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, serveringen på dagens SK-flight til Berlin var ikke helt på ANA F-nivå, men vi klager absolutt ikke. Gamle kjenninger som rimelige bobler og prima konfekt var på plass, og lunchboksen var også helt ok+. En valgdagsmåling underveis avslørte at 0% savnet kuben.
    20210909_115958.jpg

EndreD, RoadKing, Eddie47 and 8 others like this.
  4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Her forventes et reisebrev, som er godt detaljert med foto dokumentasjon :D

5. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Lover bra for morgen dagens reise, men tipper blir frokost servering ved 09.15 avgang:(

6. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Eg trur dei er ganske strenge på det der med frukostserveringa. Etter 0900 blir det ikkje lasta. Mogleg ting har endra seg sidan før pandemien, altså...

drsyk liker dette
  7. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Romsdalen

Etter noen ruskete netter med mye våkentid med yngste frøken så var det i natt endelig litt søvn å få. Hun skjønner vel at far må ha energi til å få fullt utbytte av TTT. Første handletur er allerede unnagjort, men mesteparten av hamstringen får en ta når mor kommer hjem. Skal jo handles til både barnebursdag og dåp.

Godt å se at en del begynner å komme seg opp i luftet og ikke minst ut av landet! Håpet er på en utenlandstur selv i løpet av året, men det begynner å se litt trøblete ut.

Ha en innbringende torsdag! :)

8. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ville bevart optimismen. Husk det gamle ordtaket: "Frokostbobler er også bobler!"

Kristian and drsyk like this.
  9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Tro meg er mester på boble inntak :D Starter i OSL loungen og fortsetter på SK4755. Så blir det å farte rundt i byen og finne på noen skrøner til promillen sier: nå er det på tide å ta kvelden

funkenstein and Points4Fun like this.
  10. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Det var deg ja. Disse maskene forvirrer meg. :)

Wiolenze liker dette
  11. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,221
    Bonuspoeng:
    183
    En skår i TT-gleden er at Amex Platinumkortet ennå ikke er ankommet! Skulle ikke forundre meg om det dukker opp imorgen… :mad:

12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Du får glede deg over at Curve gir bedre opptjening ( men mindre CT) på denne TTTorsdagen :)

13. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,577
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er helt ute av gamet :eek::confused: Sto på kiwi og brukte curve og ikke elite kortet med tanke på back in time og sas premium kampanjen. Men vent litt... Jeg hadde av en eller annen merkelig grunn lagt Sas mc kortet som kort til curve og ikke et annet kort:mad: Blir dårlig soving i natt:confused:

14. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    :confused:
    Evig eies kun det tapte. Selv bomma jeg på noen GBIT overføringer nå som det ble 30 dager. Det var surt:oops:

15. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld!

Siste innspurt med svømmetrening for kidsa før det lysner mot helg. 3x dager fullstappet med møter og hvor den faktiske arbeidsbunken bare blir større og mer uklar. Motivasjon er knapp men en får bare bite det til seg.

Sist befaring før støping av hytteplata venter i helga. Spennende med fremgang og hvordan det faktisk blir i terrenget.

Og ikke minst; har luftet noen potensielle egotrip'er for fruen og fått tommel opp :cool:

EndreD, Kristian, RoadKing and 2 others like this.
  16. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    ENDELIG TORSDAG - OG DET SKAL (tydeligvis ikke) FLYS (i dag heller)!

Med andre ord en ny kansellering her ute :( Nå skal jeg bare være glad om jeg kommer meg hjem til helga...
    Jaja, lite man kan gjøre med været, både onshore og offshore. Men det må være lov til å si det har vært en heller dårlig dag, med stadige forsinkelser og til slutt kansellering av helikopteret, i tillegg til at vi fikk det første bekrefta tilfellet av Covid her ute i dag. Og på toppen av alt fikk jeg melding for noen timer siden fra en som hadde bulka bilen min på parkeringsplassen på flyplassen der hjemme :eek:

Nå vil jeg bare hjem!

EndreD, Kristian, RoadKing and 3 others like this.
  17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,518
    Bonuspoeng:
    293
    Litt sutrete i kveld …!
    Linda i København fant ikke den flygningen jeg fant på Expertflyer i går … og den står der fremdeles …
    Sutrete!
    (SWISS LX23 JFK-GVA 10.06.2022)

18. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Full sympati herifrå!

Travellingalf liker dette

Del denne siden