Kan nok stemme. Jeg var på et nachspiel i studietiden, hvor man gikk tom for blandevann (kaffe). Da synes noen det var en god ide å bruke øl til blandevann.
Nå fikk jeg lyst å dra til Bangkok igjen. Kan kanskje kombineres med åpningen av Gaggan sin nye restaurant.
I hine hårde dager, da det var trønderske husflidprodukter vi drakk, så gikk vi tom for kaffe en gang, så da ble varmtvann fra springen løsningen. Enkelt og billig
God torsdag fra Oslo. Nettopp kommet hjem med nytt kjøretøy - dårlig plass til bilen på parkeringsplassen nå, men tror det allikevel var et særdeles fornuftig kjøp. Ha en god kveld videre!
Torsdag og dag for å bestille fly ... Reise-policyer er gøy, sparer 22,- på å reise i business. Selv om policyen sier vi skal reise i eco .....
Får plass til Vespaen bak bilen uten problem, men blir litt mer tricky med voksensykkelen. Løser seg til vinteren når den store går til vinterlagring, så kan Vespaen dele med bilen!
Det skal visstnok være i Sukhumvit i Bangkok. En liten restaurant med kun 40 plasser. 8000 Bath for menyen. De som hadde reservasjoner på den gamle står først i køa på den nye, skjermbilde kreves som dokumentasjon. Åpning i oktober.
Hahah! Min enkle tanke var slik; noe med sjel som er morsomt i 50-80 km/t på svingete veier, nybegynnervennlig motorisert med litt over 70 hester, rett under 70 Nm og mye leveranse fra tidlig på turtallsregisteret, og et utseende som jeg ville snudd meg etter, er jammen meg viktigere enn et gammelt kjælenavn. Men jeg er en enkel sjel. Og flink til å rasjonalisere i ettertid. Etter prøvekjøring kom jeg tilbake med et stort glis og det var egentlig nok til at jeg var klar til å kjøpe.