Endre SAS Avis booking på Avis.com, ny AWD, samme opptjening?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av tkrunning, 16. april 2019.

  1. tkrunning

    tkrunning Infrequent frequent flier

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    123
    Bonuspoeng:
    33
    Heisann, håper noen har erfaringer å dele her.

    Om jeg booker en leiebil på avisworld.com/eurobonus, deretter endrer bookingen (inkludert AWD-nummer) på avis.com, kan jeg fortsatt få de ekstra bonuspoengene SAS reklamerer med (for tiden 4000 ekstrapoeng)?

    Må jeg printe den voucheren de har på avisworld.com/eurobonus og levere den i Avis-skranka, eller tikker poengene inn automatisk?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Fair chance poenga ryker. Vis iallefall voucheren.
     
    tkrunning liker dette
  3. tkrunning

    tkrunning Infrequent frequent flier

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    123
    Bonuspoeng:
    33
    Vet du om det noen forskjell om man bruker Avis-appen (Android, iOS) til å gjøre endringene?

    Jeg ser forøvrig at EB-nummeret mitt fortsatt ligger inne på bookingen etter at jeg gjør endringer, noe det ikke hadde gjort om jeg booket på Avis.com direkte. Aner ikke om man kan legge inn EB-nummer på Avis.no etc, eller om det er det som er avgjørende for om man får poeng i henhold til kampanjen.

    Jeg har lagt merke til at bookinger jeg gjorde på avisworld.com/eurobonus faktisk ikke fikk EBD AWDen i utgangspunktet, men snarere en annen AWD som er lagret i min Avis Preferred-profil (spesifikt AWDen fra Chase Sapphire Reserve). Det var derfor jeg tenkte at kanskje man kan bruke en annen AWD enn den jeg har med EBD og fremdeles få en god slump med poeng. Veldig ofte er Costco Travel sin AWD den klart mest gunstige.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg aner ikke om det er forskjell på appen og web/tlf.
    Når du oppretter et leieforhold via aviswordl.com/eurobonus, så blir du jo spurt om både awd og eb nummer. Jeg er i regelen ikke pålogget når jeg booker her.
    Vet ikke annet enn at du får forsøke, og så får du tipse oss om hvordan det gikk :)
     

Del denne siden