Som mange andre benyttet jeg muligheten til å bestille en del Flex-billetter med norwegian sist disse var på supersalg. Til nå har dette fungert helt utmerket, ved at man har kunnet endret disse helt fritt. At supersalget på flex-billetter kanskje ikke var helt gjennomtenkt, eller at vel mange har utnyttet dette, er kanskje årsaken til at det ved de senere salgene ikke har vært salg også på flex.. Allerede bestilte billetter har likevel vært fullt fleksible. Frem til nå. Skulle i dag endre litt på tidspunktene på en reise til Trondheim i januar, og da ble jeg plutselig avkrevd 500,- i endringsgebyr per strekning.... Flere som har opplevd dette?? I følge vilkårene skal Flex fortsatt være helt fleksibel...
Jeg var inne for å endre en av mine billetter senest i går eller for to dager siden, og da var prisen 0 kr... Satser på at det blir rettet opp igjen fort.
Hmmmm...jeg endret mine vederlagsfritt 1.desember.....måtte evt ha skjedd noe etter dette tidspunkt da... Edit ; dette kommer opp til meg også nå...
Jeg flyttet en av mine lagrede flex-billetter senest i går uten ekstra kostnad, men ser at om jeg skal flytte den samme i dag så koster det meg de samme 500 som du ser. Det er vel tilogmed mer enn forskjellen i kostnad på de to flex-billettene... Noterte meg i går da jeg var innom førjulssalget at det ikke så ut som de hadde tilbud på flex-billetter denne gangen. Kun billigbillettene som var nedsatt, men dog til gjengjeld nedsatt helt til 299. K
Jeg betalte 499,- for flex hver vei, i dag er prisen 1099,- altså en forskjell på 600,-. Så det må være et "gebyr". Forøvrig samme gebyr som for endring av lavprisbilletter. Da betaler en 500 + prisdifferanse.
Jeg har vært i kontakt med kundeservice, de sier at dette er en bug. Hvis man må endre billetten nå, kan man kontake de for endring (uten noen form for gebyr).
Chattet med norwegian.... Er en bug som skal bli fikset. Frem til da får man endret på tlf uten ekstra kostnad
Får håpe det er rett at det bare er en bug... Ser at det fortsatt står gratis på vilkårene om man forsøker å kjøpe en ny flex-billett. Satser på at det rettes fort da jeg muligens må flytte på en billett til helga.
Kupper denne tråden i stedet for å lage en ny. Hva er egentlig grunnlaget for cashpoints? Jeg har fått 72 cashpoints på en flex-billett som kostet meg 622. Reiste i går. 11,5% der altså...?
Du opptener ikkje cashpoints på skattar og avgifter. Frå FAQ: "CashPoints-opptjening er på netto flypris, det vil si uten skatter og avgifter."