Endring av bonusbillett betalt med poeng som nå er gått ut på dato.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scribble, 25. febr 2017.

  1. Scribble

    Scribble Medlem

    Innlegg:
    190
    Likes mottatt:
    467
    Bonuspoeng:
    63
    Hei bonusfolk. Jeg har et spørsmål som jeg tror jeg vet svaret på, men som det hadde vært greit å fått bekreftet fra noen som kan reglene godt.

    I vinter oppdaget jeg at jeg hadde 40k EB-poeng som ville gå ut på dato i januar. Det framsto som det eneste riktige for meg å få brukt opp disse før de gikk ut, så hev meg rundt og bestilte langhelg i Tokyo med ANA F nå tidlig i mars.

    Nå som turen nærmer seg har min kone også funnet ut at hun har muligheten til å bli med på Hun har akkurat nok poeng til en F-billett selv, og tilgjengeligheten ser ut til å være god i Lufthansa F på de aktuelle datoene. Så alt ligger til rette for at hun også kommer seg til Tokyo. Men det hadde jo vært veldig fint om vi kunne reist sammen. Spørsmålet er da - får jeg booket om min billett over til Lufthansa F også, eller er det ikke mulig fordi noen av poengene billetten min er booket med nå er utgåtte? Er dessverre laber sjanse for at hun får booket samme ANA-flights som meg, siden de slipper veldig få seter.

    Jeg tror ikke dette går og er litt redd for å ringe Eurobonus i tilfelle de klarer å rote bort setene mine hos ANA når de forsøker å booke om. Har dessverre heller ikke 40k ekstra poeng på konto slik at jeg kunne byttet flights selv om de utgåtte poengene gikk tapt.
     
  2. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Endrer du nå (etter at poengene er utløpt) så vil de forsvinne og du må bruke mer poeng ja. Så eneste måte å ikke miste de poengene, er å beholde bookingen slik den er.
     
    yukho and Fredrik81 like this.

Del denne siden