Endring av SAS/Star Alliance CT booking

Tråd i 'Bonushjelp' startet av noring, 20. febr 2017.

1. noring

noring Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

Flyr mest Skyteam for øyeblikket, men hadde noe SAS poeng. Jeg har derfor booket en CT tur/retur (5-20 september) for 2 i business til Bosten (semi-business configen til SAS via CPH.) Dette ble gjort via SAS nettsidene. Dette fordi jeg er på jobb i afrika og kan ikke drive å ringe inn bestillinger og dessuten trengte en ønsket destinasjon/billett som var garantert for September.

Jeg tenkte i utgangspunktet og la denne billetten stå og eventuelt bytte totalt destinasjon hvis det dukker opp en F mulighet hos LH i dagene før avreise. Spørsmålet er; kan jeg ringe inn til Estland og få dette ordnet selv om CT og billett var booket originalt på SAS online? Kjipt å måtte kansellere kjøptet og risikere å ikke nå bestille ny rute rett før avreise.

Bryr meg ikke så fælt om det blir Lobster roll langs kysten i Maine da forrige turen i New England området ikke gikk så langt nord. Det hadde alikevel vært fint å vite om muligheten slik jeg kan avvente å planlegge i detalj og styre unna hotellbookinger. Skal ha nok poeng innen september til langt mer kompliserte reiseruter.

2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Burde være en smal sak å fikse dette på telefon.

3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,167
    Bonuspoeng:
    113
    Har gjort det selv. Estland fikset det uten spørsmål :)

4. noring

noring Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar:) Det var det jeg håpet på.

Del denne siden