Da SAS begynte å prise enveis bonusreiser som 50% av tur-retur ble det sagt at vi nå kunne endre hjemreise også etter at utreisen var påbegynt, så lenge det var en ren SAS-reise. Imidlertid står det på en kvittering jeg fikk nå: Regler for SAS Go Bonus SAS Go Endringer: Endring (dato og tidspunkt) er tillatt frem til 24 timer før avreise, gitt at poengene fortsatt er gyldige. Når du har begynt bonusreisen, kan ikke hjemreisen endres. Refusjon: Billetten er refunderbar frem til 24 timer før avreise. Når du har begynt bonusreisen, kan ikke hjemreisen refunderes. Barnerabatt: 2-11 år 50 % rabatt. 0-2 år 100 % rabatt. Ingen rabatt på skatter eller avgifter. Noen som har fasiten her?
Hvis du har bestilt to enveis, så er det avreise på hjemreisen som teller for de tidspunktene som er nevnt her.
Gjetter på at SAS IT bare har glemt å endre systemet som genererer den kvitteringen. Her står det motsatte: https://www.sas.no/hjelp-og-kontakt/ofte-stilte-sporsmal/booking/kan-jeg-endre-bonusbilletten-min/