Endring etter påbegynt bonusreise sas

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Norwegian_Traveller, 24. jan 2024.

1. Norwegian_Traveller

Norwegian_Traveller Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,206
    Bonuspoeng:
    93
    Da SAS begynte å prise enveis bonusreiser som 50% av tur-retur ble det sagt at vi nå kunne endre hjemreise også etter at utreisen var påbegynt, så lenge det var en ren SAS-reise.

Imidlertid står det på en kvittering jeg fikk nå:

Regler for SAS Go Bonus
    SAS Go
    Endringer: Endring (dato og tidspunkt) er tillatt frem til 24 timer før avreise, gitt at poengene fortsatt er gyldige. Når du har begynt bonusreisen, kan ikke hjemreisen endres.

Refusjon: Billetten er refunderbar frem til 24 timer før avreise. Når du har begynt bonusreisen, kan ikke hjemreisen refunderes.

Barnerabatt: 2-11 år 50 % rabatt. 0-2 år 100 % rabatt. Ingen rabatt på skatter eller avgifter.

Noen som har fasiten her?

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,731
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du har bestilt to enveis, så er det avreise på hjemreisen som teller for de tidspunktene som er nevnt her.

3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,721
    Bonuspoeng:
    293
    Gjetter på at SAS IT bare har glemt å endre systemet som genererer den kvitteringen. Her står det motsatte: https://www.sas.no/hjelp-og-kontakt/ofte-stilte-sporsmal/booking/kan-jeg-endre-bonusbilletten-min/

Norwegian_Traveller liker dette
  4. Norwegian_Traveller

Likes mottatt:
    2,206
    Bonuspoeng:
    93
    SAS sa den gang at det gjaldt uavhengig av om du hadde booket to enveis eller tur/retur.

5. Norwegian_Traveller

Likes mottatt:
    2,206
    Bonuspoeng:
    93
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,731
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, men du kan jo argumentere med at reisen din begynner i andre enden, ikke i Norge..

Del denne siden