Hei, Er det noen som har informasjon om at de endret bilettene for sas plus go? Jeg har reist mellom kristiansund - umeå (ksu - osl - arl - ume) i mange år nå. Har sas mastercard premium och har derfor kunne nyte av sas go plus hele veien. Men nå når jeg skal booke, så har de sluttet med det. noen som vet noe om dette? Det finnes sas plus go på alle strekninger, også de flighter jeg allerede har booket i go. Har være i kontakt med SAS, men de som sitter på telefon har ikke peiling. De mener at det ikke er nok med gjennomgående sas plus go biljetter for å kunne booke dette.. men dette er turer jeg tatt tidligere. Men det er rart at det knapt finnes EN billett fra idag og et år frem i tid når jeg kan booke denne strekningen med plus. Takknemlig for all tilbakemelding. Ha en fin dag videre.
SAS flyr ikke til Burkina Faso (ARL), og da kan du selvsagt ikke booke Plus. Eller SAS Plus Go/SAS Go Plus som du kaller det.
SAS har for lenge siden lagt ned ruten Oslo-Umeå som hadde et stop i Burkina Faso for re-fuel. Denne ruten hadde en 747 på den tiden SAS hadde jumbojet med første klasse som på den tiden ble kalt SAS First Economy. Dersom man hadde lite penger og satte økonomien sin først kunne man fly med SAS Economy First.
Hallo gutter, vær litt snille med en nykommer nå Med mastercard premium kan du bestille plus for go pris om du har riktig nivå. Det avhenger alltid av tilgjengelighet, så det kan hende en av strekningene du har valgt ikke har bonusbilletter i riktig klasse. Du forvirrer oss litt ved å skrive go plus og plus go. Klassene heter enten go eller plus. Plus kan du som skrevet booke og betale for go OM det er ledige plusbilletter
Var det jeg hintet til. Senior medlem Vegard burde visst bedre enn å ta seg bryet å ordne kart og hinte til Afrika med SAS.
Tolker innlegget hans som en god porsjon ironi og ikke minst et lite spark siden det å kunne flyplasskoder er elementært for en bonusnerd
Vet ikke hva som er mest ironi: at SAS flyr til Afrika eller at man ikke klatre å tolke at det var snakk om ARN.
Alle klarte nok det, men når man først skal bruke flyplasskoder, er det jo greit om man bruker tid nok til å skrive dem korrekt?
Trenger ikke ironi for å havne feil ... https://www.abcnyheter.no/reise/2019/04/11/195569732/sas-landet-pa-feil-flyplass-det-er-sykt-pinlig https://www.aftenposten.no/norge/i/5Bww1/Fly-tok-feil-av-Kristiansand-og-Kristiansund
Da får jeg svare seriøst... Jeg slet selv med å få booket 2 legs gjennomgående til Flore i Pluss for litt siden. begge enkle strekk var ledig i GO og PLUSS for poeng. Men sammen var det kun GO ledig. Sjekket flere datoer og kun GO. Misstenker SAS IT problemer uten å vite sikkert. Endte uansett med en GO booking fordi jeg måtte ha billetten.