Heisann. Prøvde å se etter en tråd med samme emne, men fant ingen. Har prøvd å få endret returreise på en bestilling jeg har med ungdomsbiletter. Bestilligen var gjort før SAS reduserte prisen på ungdomsbiletter, dvs rundt 850kr per vei, 1750kr totalt. Når jeg prøver å endre selv på nettsiden så kommer det kun "Intern feil" hver gang jeg prøver å søke på dato som jeg velger. Har prøvd å ringe SAS 2 ganger, første gang tidligere denne uka, tasta inn EBG nummeret mitt og fikk svar etter 10 minutter fra en britisk dame. Hun var hjelpsom, men skulle ha over 800kr for å endre biletten, ettersom dette var mindre enn 72 timer før avreise så mente hun at en endring påvirket "hele bestillingen" og at det muligens ville bli lavere etter jeg hadde utført utreisen. Greit nok, men nå etter utreisen så prøvde jeg å ringe SAS igjen, overraskene nok så kunne jeg velge å bli oppringt denne gangen. Kort tid senere så ringer telefonen og en sur svenske svarer. Gir han referansen og umiddelbart så vil han ha over 800kr som tidligere. Spør hvorfor det høye beløpet, hvor han svarer irritert at biletten er over 500kr dyrere nå. Jeg får ikke dette til å stemme, for når jeg søker på flights feks den 9. Des KRS-AES så koster disse 829kr for "SAS YOUTH GO SMART" som er bestillingsklassen jeg har. Prøver å argumentere for at bilettene egentlig er noen få kroner billigere og ikke dyrere, men da blir svensken mer sur og sier at datamaskinen hans sier hva jeg må betale og hvis jeg ikke ville betale det så kunne jeg legge på fordi det var mange folk i køen. Telefonsamtalen varte i 3 minutter. Blir egentlig litt paff over kundebehandleren her, er det noen her som kan forklare meg hvorfor jeg skal betale mer enn kun endringsgebyret på 350kr (som jeg forøverig er det eneste jeg har betalt ved tidligere ombookinger)? Hvor kommer disse 500+ ekstra kronene fra, når bilettene ligger ute til en lavere pris enn det jeg kjøpe de for? Blir jo faktisk billigere for meg å bestille helt ny bilett istedenfor. Kan forøverig nevne at bilettene har vært endret en gang tidligere pga kansellert avgang, men denne endringen var gjort av SAS selv for over en mdn siden,uten ekstra kostnader. Ser ikke hvordan dette eventuelt skal ha noe med saken å gjøre her.