Enkeltreiser/legs i Widerøes Norge Rundt?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Holen, 18. april 2017.

  1. Holen

    Holen Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Ser Widerøe viderefører null grunnpoeng på Norge Rundt-billetten i år også. Men ser ikke at de skriver noe som helst om man opptjener enkeltreiser/legs dersom man reiser på kommersielle ruter.

    Noen som vet om man opptjener legs på Norge Rundt i år?
     
  2. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Herre så vanskelig det var for meg å lese Widerøe Viderefører....

    C
     
    NoLimit and RoadKing like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    I fjor fekk vi grunnpoeng på denne billetten. Først no ser eg at det er berre ekstrapoeng å få på årets billett. Dårleg gjort...

    Widerøe skriver "Flyvningene kvalifisererer ikke til oppgradering og det gis ikke poeng per flystrekning." Det skulle tyde på at det ikkje er noko å hente på å fly mange kommersielle strekningar.

    Det store "men"-et er om dei har tetta luka frå i fjor der mange, meg sjølv inkludert, fekk poeng per flyging og fekk registrert strekningar. Vel, han som har lever, får sjå :)
     
  4. Holen

    Holen Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Gleden er på min side ;)
     
    Chrisbgg liker dette
  5. Holen

    Holen Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Men siden de er så spesifikke på poeng kan man kverulere på legs. Poengbegrensing kan jeg til nød skjønne, siden det kan benyttes som valuta til handling eller oppgradering. Det kan ikke legs.

    Skal jobbreise på kryss og tvers i sommer, så Norge Rundt-billett er ypperlig. Men gidder ikke det om det ikke gir noe belønning.
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Det skadar jo ikkje deg å kverrulera :D Rop ut om du får eit fornuftig svar – eventuelt berre eit svar... :)
     

Del denne siden