Gudd mornings fra Trondheim Startet dagen med å bråvåkne 0630 - 45 minutter etter jeg egentlig skulle våknet.... Ha en bedre start på dagen
God morgen fra Oslo. Her er det lett snødekke og rett og slett bikkjekaldt. Minus 7 så jeg er sted .. Brrr.. Nedtellingen til black friday går videre.. Tror jeg skal reaktivere eurobonus på SAGA-kortet for denne måneden .. Satser på storhandel på fredag.. Ha en god dag videre!
Var helt kart tydelig når jeg kikket ut av vinduet i leiligheten.. Er riktignok ingenting her i sentrum..
Nå tror jeg du har begynt å se syner, Are. Du leter kanskje bare etter en god grunn til å bestille en ny ferie til varmere strøk..
Lett hvitt dekke oppe på Holmenkollen iallfall. Morn fra et lettskyet Oslo. Begynner så smått å få lagt litt planer for reiseåret 2019 som byr på mange morsomme turer i Europa, med tilsvarende tap av både den ene og den andre statusen
What he said! Forøvrig trenger jeg ingen unnskyldning til å booke ferie til syden.. Jeg trenger mer skoleferie og penger.. Har jo allerede sikret både høst og vinterferie 2019 (nesten)..
God ettermiddag fra litt utpå landet. Ikke stort å gjøre i dag men gammern ville ha skrudd ned en postkasse så da var det bare å hive seg rundt. Men hvem nisse har bestemt at skruene skal sitte på innsiden midt i kassa Måtte vel vært mere fornuftig på baksiden og eventuelt en mutter på innside...men men den nye hadde i hvert fall bare to skruer på toppen så det gikk fortere opp enn ned
God ettermiddag ifra Nordens Paris. Idag var det solnedgang 13:00 og snart er det mørktdøgnet rundt. Til mandag blir eksamen utlevert og nå jobber jeg med et arbeidskrav som skal leveres inn torsdags morgen. Ikke noe ny flyreise før 11. desember. Ha en god tirsdag
Da er det blitt morgen i Denver også, og jeg er på DEN for avgang til EWR. Flyplasser i USA er ekstremt ineffektive!! Nok en tur i 757 venter, før SAS tar oss hjem til Oslo. Hvor snøen tydeligvis venter..
Neida @holmen , ikke mye snø å møte dere her. Bare chill it. @Are har hallisunert eller hva det heter.
Det var flere av oss som så den hallisunerende snøen til @Are i går. Jeg ser faktisk restene i skrivende stund ( mulig jeg bare har lyst på en ny booking da).
Kan bekrefte at @Are ikke hallusinerte. Det er snø i Holmenkollen. Ikke så mye, det må jeg si, men det er hvitt på plenen.
Ettermiddag og snart kveld, og jeg sitter med hjemmeeksamen. Eksamen ble utlevert i går og skal egentlig skal inn på fredag, men når jeg i utgangspunktet er svak for opplevelser som enten a) inneholder konsert b) inneholder flytur eller c) inneholder en kombinasjon av begge, og får presentert en tur som går under alternativ c, så er jeg solgt. Så da må man bare brette opp ermene og jobbe på og håpe på at man klarer å få levert inn en godkjent eksamen en eller annen gang før klokken 0500 i morgen tidlig når bussen går til flyplassen. Regner med at jeg i morgen sover så godt som jeg aldri har gjort tidligere på både buss og fly.