Er det mandag hjemme?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 16. febr 2026 kl 03:28.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,810
    Bonuspoeng:
    183
    Elsker å stå opp tidlig dagen etter ankomst Miami og kjøre den fantastiske veien sørover mot Key West. Det ble en nydelig lunsj i Islamorada, før den obligatoriske stoppen hos Robbie’s,med mating av tarpon mens pelikanene kjemper om fiskebitene. Det finnes så mange fine avstikkere langs veien, og vi prøver alltid å oppdage noe nytt på hver tur.
    IMG_6298.jpeg
    IMG_6306.jpeg
    IMG_6332.jpeg
    IMG_6311.jpeg
    Ha en strålende mandag alle bonusnisser:)

Rscott, FlyTax, Spielhaug and 11 others like this.
  2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,402
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mandag i Japan vertfall, på vei til Nagasaki. Fikk litt turist tid i Hiroshima, men syns museet i Nagasaki er bedre. Vel er jo noen år siden sist jeg var der men.
    Vertfall aldri mer atombomber, en får virkelig kjent på det når en besøker disse museene i Hiroshima og Nagasaki.

Ha en strålende dag!
    IMG_9455.jpeg
    God mat er det fortsatt i Japan
    IMG_9478.jpeg IMG_9426.jpeg

Rscott, funkenstein, Maggie and 15 others like this.
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,417
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bangkok!

Finfin overfart med SAS i Premium. Sitter i en grab på vei til Marriott Sukhumvit. En natt der før turen går sørover til Rayong i morgen.

Får prøve å få unnagjort litt sightseeing nå på morgenkvisten, før Norge våkner opp og e-posten begynner å plinge.

Ha en finfin dag!

Rscott, funkenstein, Maggie and 12 others like this.
  4. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,937
    Bonuspoeng:
    350
    God et eller annet fra FI852.
    SAS kansellerte SK944 fra Chicago, så vi ble booket om til dette (som eneste alternativ annet enn eco).
    At folk betaler penger for dette på en flight over atlanteren er for meg ubegripelig.
    En 4-5 timers dagflight i Europa funker nok greit i Saga. Men 6 timer kveld/nattflight? Nei, der går grensa. SAS bør ha lommeboka på vidt gap, for dette er rimelig langt unna biz flex billetten jeg kjøpte….

Rscott, Maggie, btm and 13 others like this.
  5. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,116
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra nordvest etter en morsom utflukt til ZRH. Snøkaos på Gardermoen i går så ålesundsflyet var nesten 2 t forsinket. Men 15.000 nivåpoeng plinget inn med en gang vi landet på Vigra:
    IMG_5336.jpeg

Calling, Rscott, funkenstein and 12 others like this.
  6. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,049
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hilton AMS.

Mye kanselleringer og rot i går men vi endte opp her tilslutt alle mann. TRD-CPH-VIE-AMS ble en skikkelig melkerute. Blir å rusle bort for å se om en finner bagasjen etterpå, for å deretter sjekke den videre.

Straks frokost!

Last edited: 16. febr 2026 kl 10:14
    Calling, Rscott, funkenstein and 11 others like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,445
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT.

I dag blir det fiksetur til Madrid, LX med 45 min forbindelse i ZRH. Kan bli knapt men må vel gå.

Calling, Rscott, funkenstein and 10 others like this.
  8. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra WF562

Ser ut som om en begynner dagen med 50min forsinkelse allerede :rolleyes:
    Gjer forsåvidt ingenting har god tid for engangsskyld :cool:

IMG_3888.jpeg

Spent på om SAS tilgodeser meg med 2 julekalender trinn og bonuspoengene for flightene de kansellerte, for deretter etter mykje om og men booket meg om til Widerøe :eek:

Calling, Rscott, funkenstein and 9 others like this.
  9. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,485
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Mange på på morgenkvisten. Turen hjem fra cph lørdag, ikke veldig gøy, skulle visa ARN, alt forsinket. Fikk mini fly fra ARN. Noen måte bli til kvelden svare dagen etter. Heldig og kom med. Fikk også sitte i premium/biz, det var jo Bohus, men det er så trangt at jeg ikke fikk plass til begge og takket nei til brettet pga no Space. Fikk et glass bobler da fra heidseck, det hjelper alltid

Calling, Rscott, funkenstein and 8 others like this.
  10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,822
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra Oslo!

Har overlevd en helgetur med Color Line til Kiel, ca 30.000 fot for lav transportetappe og altfor treigt for min smak. Så liten fare for konvertering til insidesailer for undertegnede.

I morgen ligger det an til dagstur til København, og samme dag ombooking funket brillefint, møte utsatt noen timer. Er ikke så glad i de tidlige morgenstundene så veldig happy med å skyve 08.00 flight litt senere og dermed slippe å stå opp midt på natta! :)

Calling, Rscott, funkenstein and 8 others like this.
  11. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,431
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

Her har det ikke skjedd så mye enda, men må vel finne veien til jobb om få strakser. Og der venter det. vel ikke så mye annet enn forrige uke, TV med OL på for de som følger med, noe jeg ikke gjør - pluss ett Teams-møte eller 3.

Heldigvis går det mot helg igjen, bare 4 dager til når dagen over.

Ha ein framifrå mandag !

Calling, Rscott, Wiolenze and 6 others like this.
  12. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,445
    Bonuspoeng:
    293
    Rekker en Gin Gimlet på FCL hjå LX;

IMG_8549.jpeg

Ololsen, Calling, holmen and 4 others like this.
  13. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,360
    Bonuspoeng:
    293
    Transfer og Gimlet på 45 min er imponerende:) og litt raskere en Color Line ..

Her går hverdagen fort med litt vin henting også besøk hos opphavet før jobb.

Fredag blir det sas til København for å hamstre legg før det blir noen dager i sandstormen som herjer i @Tore sin andre heimstad LPA?

Var der sist i 1993 og regner med at ting er stort sett som før.

Ololsen and Calling like this.
  14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,928
    Bonuspoeng:
    293
    Hang i SAS CPH lounge nært opp til de stengte 23.30.

Litt kjedelig avslutning på søndagen, når flyet til Oslo ikke gikk kl 22.30 som scheduled, men først over midnatt. Om man teller med 35 min på tarmac.

Mandag grytidlig morgen bestod dermed i å vente i gate på SAS Connect - som startet boarding overraskende lenge etter at maskinen hadde parkert nærmere 1 time før fra Manchester.

Rask boarding når de først startet. Ca 20% load factor. 2 pax i business, og jeg selv var rett bak gardinen denne gangen.

Landet i snøstorm på OSL litt over 1 time forsinket, kl 0052, presis 2 minutter etter siste flytog for dagen/natten hadde forlatt stasjonen.

Vel, vel, "bare" 1600 kr med taxi inn til Oslo. Tilfeldigvis nesten på kronen det samme som OSL-CPH-GDN-CPH-OSL kostet da jeg booket for å plukke opp julekalender luke med 15k bonus + 15k level :D

PS: Gdansk er en knall fin by, med et utrolig bra WW2 museum. Byen bør besøkes for langt mer enn mileage run. Hotell er billig og bra der :p

Et av de mest punktlige flyselskapene som finnes, sier de selv. Merkelig de nesten alltid er forsinket etter min erfaring:

Screenshot_20260216_173030_Adobe Acrobat.jpg

Ololsen, Calling, Maggie and 2 others like this.
  15. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,049
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra KLM Crown lounge, non-schengen. Veldig rolig her og mye plass. Ikke veldig imponerte over matutvalget dog.

Fortsatt noen timer til boarding.

Eddie47, Ololsen, Calling and 2 others like this.
  16. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,049
    Bonuspoeng:
    183
    Ser meget lovende ut dette

17712690507685807987157764588264.jpg

Eddie47, Nordlands, Maggie and 2 others like this.

Del denne siden