God morgen fra kontoret i solskinnet i nordvest, men det blir nok en lang dag på jobben i dag. Stille på IF idag. Uansett klar for flytur i morgen selv om den ikke akkurat er av det eleverte slaget. Ha en strålende torsdag!
God aften fra Bangkok, hvor det også er torsdag i knappe 6 timer til. På vei tilbake til hotellet i ettermiddag, fikk man overvære denne krabaten gjenskape deler av åpningssekvensen i den klassiske tegnefilmserien "Det var en gang et menneske". Hen krabbet opp av vannet, opp i trærne og jeg regner med at hen går på to ben før helgen er her. Evolusjonen, mann, kan ikke stoppes... (Hvis man tror på den "teorien", da...) Ha en flott dag!
God ettermiddag fra gullstua. Endelig skal jeg også få prøve SAS Eurobusiness. Det gledes. Ha en fortreffelig høstdag videre!
Heisann fra Barcelona. Arbeidsdagen er over, så nå skal jeg ut å finne meg litt middagsmat. Og kanskje en øl?? Ha en fin en!
God aften fra Oslo. Jeg skal tydeligvis til et livsfarlig land neste uke siden UD "spammer" meg med SMS og e-post om store, pågående demonstrasjoner etter et presidentvalg. Får satse på at de holder seg unna strendene