Hei! Har 44730 poeng og min opptjeningsperiode gjelder ut juli. Det jeg lurer på er om det er verdt og ta en tur til Auckland i juli for og sikre Diamant,eller er det bedre og bare sikre gullet og ta en ny opptjening i 2018 for og bevare det ? Er det noen som har en mening om det ?
Har du tid, penger og lyst, så er det et herlig stunt. Hvis jeg får lov av fru RoadKing suser jeg ned en tur i neste periode , ikke så mye for statusen (er nettopp blitt EBD, så jeg har så det holder for et par år), men bare for å ha gjort det . Jaja, kanskje neste år isteden. Jeg syns du skal ta turen
Kanskje det, tenker at hvis jeg tar turen så har jeg gull til 2019 og muligheten og kvitte meg med noen gullkort da blir vel ikke kostnaden så ille
Kort svar; ja Langt svar: Antakeligvis ikke siden du spør... Spørsmålet her er om det gjør noen forskjell i reisehverdagen din. Reiser du så mye at du ikke trenger MR for EBG så er det jo kult med EBD. Om du drar på MR for å få EBD nå for å sikre EBG neste runde så vil jeg nok tro at det gir mer mening å drøye avreisen slik at du får 2x EBG opptjent. Dette da med tanke på evig-EBG. Men for all del, New Zealand er jo et fint sted å reise til, og SQ C er ingen ubehagelig måte å reise på
Etter min mening skiller det i praksis fint lite mellom EBD og EBG. Selv om jeg faktisk gjorde et par MR for å lande EBD synes jeg ikke det er verdt det for statusen og poengene alene. Til det er kostnaden altfor høy. Som andre sier, gjør det for turen(e) og opplevelsene i seg selv. Det er ihvertfall min unnskyldning
Synes du absolutt burde ta turen. Du får x-antall timer i et fantastisk bra businessprodukt Dut får deg en utrolig kul tur Du drar inn 50k + eb-poeng. Du får et diamantkort som gir deg full lengre pluss muligheten til å gi bort kort. Eller minimalt med forskjeller fra gull.