Er du vel bevandret i de fremste gemakkene på flyene? Så kan du kanskje klare å score 10 rette i denne quizzen: http://travelskills.com/2016/05/20/are-you-a-business-class-expert-take-our-fun-quiz/ Her gjelder det å kjenne igjen 10 flyselskapers Business Class seter. Selv bommet jeg på en, altså 9 rette. Klarer du det bedre enn meg? Kjør på!
10/10 · Fikk 100% Resultat: Biz class master Lit gjetting måtte til, Aer Lingus har jeg aldri vært borti men jeg tippet litt ut i fra fargeskjemaet.
Resultat: 10/10 Biz class master Litt tipping, og litt eliminering. Hadde f.eks. ikke peiling på at Qantas - men så at det var i en B747 - og det er jo en flytype som de tre andre alternativene ikke har. Og en var jo gratis
5/10. Godkjent det for en som aldri har fløyet biz... Savna AirAsia X og Syrian Airlines på den lista. Hadde nok vært endel som røyk på en smell da
6/10 her, med litt vill gjetting på blant annet Aer Lingus. Ser ut som jeg må legge meg i hardtrening gitt.
9/10, kjente igjen alle setene fra tidligere bortsett fra ANA. Har nok lest litt for mange business class anmeldelser. Får prøve å bytte de ut med pensum i framtiden,