Jeg er veldig ny til hele denne bonusjakten, fikk mitt første EBS for min inneværende periode, og har funnet at det ga mersmak. Men mitt spørsmål dreier seg i hovedsak rundt Norge-rundt billetten til Widerø, for det (med unntak av den bare er tilgjengelig på sommeren da) virker jo som en måte å få dyttet inn ganske mange reiser iløpet av 14 dager, og slik sett enten ta et stort jafs eller komme seg helt opp til EBG eller EBD... Jeg skjønner jo at det ikke blir allverdens med poeng ut av dette, men gjennom antall reiser så bør man vel kunne greie å oppnå fordelene ihvertfall? Og et siste spørsmål, hvor på dette forumet er det lurt å følge med for å få med seg kampanjer, tilbud, feilprisinger og lignende som kan øke bonusfangsten? Takker for all hjelp
Cecilie på forumet her er i gang med en reise hvor hun får med seg 54 segmenter på de 14 dagene billetten gjelder for. Som du sikkert har fått med deg kan man jo nå de ulike nivåene ved enten segment (Flyvninger), eller poeng. Disse 54 reisene gir ikke mye poeng nei. Men som du ser er det likevel over kravet for gullkort. Det er en egen tilbudstråd på forumet som er verdt å følge med på
Tilbudstråd: forum.bonusfeber.no/threads/sas-tilbudstråd-2015.2269/ I tillegg er det ein eigen tråd for Now or never-tilboda.