Har øverste Fly Premium nivå og vurderer å hive meg på en egotrip til SFO med SAS i C. Er det verdt 60.000 poeng? Det er selvfølgelig en subjektivt opplevelse, men gitt at poengene er "til overs" og jeg fortsatt har poeng og CT til en tur i F med konemor til Asia e.l. Har ikke testet SAS C før og tenker at det er ikke så mange andre muligheter for 11 timer i C t/r for "bare" 60K uten å bruke en CT. I tillegg er SFO en super by og jeg kan besøke venner der. Nesten skrevet meg til min egen konklusjon her, men hører gjerne fra noen som har testet og fraråder det
Det er verdt vesentlig mer en 60K poeng. Eller for å si det sånn. Du kan kjøpe trumfkroner til overkurs og fremdeles få en fin flyvning for pengene. Om du finner en billett er en helt annen sak.
Det er ikke sånn at SAS Business er det beste av det beste, men noe særlig mer bang for the buck tror jeg du skal lete lenge etter.
Nettopp booket lørdag 25/1 til mandag ettermiddag 27/1 som gir ca to hele dager i "kulda" og to lange fine flyturer Edit: Tester hhv. sete 1H og 2H så får jeg prøvd ut rad 1 med benplass og rad 2 som skal være litt mer privat.
1H er super pga eget skap i veggen foran deg til sekk, sko osv. Det er kun crew som vil passere deg der siden toalettene for biz er i galley bak rad 8. Toalettet foran er kun til crew.
Det er en vanvittig bra deal. Synes SAS Business er kjempebra jeg, skjønner ikke helt hvorfor det stadig snakkes ned? Men man blir vel ikke profet i eget land......
SAS poengkampanje der det samme koster 42000 poeng? Men ja, helt enig i at det er veldig god verdi. Selv om SAS Business ikke er det beste av det beste, vil jeg si at den er litt over snittet (særlig mellom Europa og USA).
Nei... bestilte to turer i Business sist det var kampanjepris i Go. Fikk til og med enda lavere pris enn kampanjen t/r ORD med A350-business, uten at jeg forstår hvorfor.