Jeg er nede i Singapore i Februar, også skal jeg reise derfra til Hong Kong. Det som er dilemmaet mitt er det at det finnes ledige seter på F på UA da antar jeg, også er det er ledige seter på C på SQ. Derfor dukker dette spørsmålet opp om F på UA. Hva er det dere mener om dette?
SQ har kanskje regional C som benyttes på SIN - HKG? Isåfall ville jeg ubetinget gått for UA F. Tror kanskje jeg ville gjort det uansett, bare for å ha prøvd det. Såvidt jeg har forstått vil UA F forsvinne, og da er det jo kult å kunne si "been there, done that" før det er for sent?
United flyr ikke HKG-SIN lenger. Denne er erstattet av LAX-SIN denne måneden. Eneste direktealternativ er SQ ja, og de kjører som @RoadKing nevner regional biz med 2+2+2 til HKG. Du kan evt fly via BKK og lure inn 2,5t i F med TG.
Når kutter de den ruten? Det er maskinen fra ORD som (tidligere?) har fortsatt fra HKG-SIN. Fløy selv United i F fra HKG til SIN for et par uker siden. Til trådstarter: Hvis du kan velge ville jeg valgt UA F. Flyturen er såpas kort at SQ bare vil ha regional-service, og med F-boardingkort kan du bruke Singapore Airlines sin First-lounge i Singapore (merk at du får ikke tilgang til The Private Room).