Erfaring med Quintessentially (EBD)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av gregas85, 30. juni 2015.

  1. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Vil gjerne høre med dere som har valgt Quintessentially Concierge tjeneste fra EBD "goodie" listen. Jeg har hatt mange negative erfaringer i det siste og har fått nok i dag etter at atter en forespørsel til dem ble ignorert. Skrev følgende til SAS:

    "Jeg skriver til dere for å informere at Quintessentially Concierge som dere tilbyr til Diamant medlemmer er dessverre uregelmessig og ikke til å stole på . Jeg har hatt nå flere forespørsel hvor de to siste var helt ignorert, på tross av at jeg sendte e-post og ringte flere ganger. Til slutt fikk jeg en beklagelses epost. I dag purret jeg igjen på en henvendelse jeg sendte for 5 (!!) dager siden og fikk endelig svar at de kommer straks tilbake til meg. Dette gjelder igjen en reise til helgen. Det er veldig lite profesjonelt å levere et concierge service som ignorerer forespørsler. Jeg er misfornøyd med denne tjenesten og dette nedsetter opplevelsen som Diamant medlem. "


    Hvordan er deres erfaringer ?
     
  2. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke prøvd de, har bare erfaringer med AmEx sin Concierge tjeneste. IKKE imponert... Har ikke klart å ordne noen av mine 5 forespørsler, klarte faktisk å fikse 2 av de selv vha en telefon.... (var feks snakk om en bordbestilling på en LND restaurants som "online" så full ut. Concierge tjenesten ringte meg tilbake og informerte meg om at denne restauranten desverre var full..SUPRISE!! Så jeg ringte de selv og fikk klemt oss inn..) Så ikke imponert
     
    Last edited: 02. juli 2015
  3. accidental_tourist

    accidental_tourist Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Har bare brukt de en gang, i NYC. Gikk veldig bra men så var ikke oppdraget så vanskelig heller.
     
  4. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Har funnet ut at dersom du skriver Mail til dem og har tall i den (for eksempel ditt Eurobonus nummer eller telefonnummer !!!) så blir mailen avvist med dette som svar:

    "Delivery to the following recipient failed permanently:

    quintessentially.com by eu-smtp-inbound-1.mimecast.com. [91.220.42.201].

    The error that the other server returned was:
    554 Email rejected due to security policies - http://kb.mimecast.com/Mimecast_Kno...sole/Monitoring/Mimecast_SMTP_Error_Codes#554"

    Ble kontaktet her på forumet med en privat melding fra deres administrerende direktør med svar at denne policy skyldes sertifiseringskrav fra Veritas om håndtering av kredittkort pg dermed kan mailen med tall bli avvist. Dette er håpløst om man skriver sitt telefonnummer i mailen eller dato i format 01.07.2015 så blir det avvist. Fikk instruks å skrive datoer som 1. Juli 2015.

    Jeg må si at dette er en meget snodig begrunnelse. Ved tidligere anledninger ble mine mailer mottatt i og med at jeg fikk bekreftelse fra dem.
     
  5. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Det virker jo som en fin måte å redusere arbeidsmengden på, det...
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ba om å få tilsendt city guides til to byer for en stund siden.. Ingen svar.. Purret og fikk da tilsendt til en av byene.. Orket ikke mase mer..
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Komplett ubrukelig til det jeg forventer, nemlig plasser og billetter til ting jeg ikke kan skaffe selv.

    Alle forventninger om at de sitter på x-antall bord eller lignende er tydelig helt i det blå.
     
  8. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, verden vil bedras. Høres ut som kakespaden er et bedre alternativ; den kan man ihvertfall bruke til noe :)
     
    2maslars1 liker dette
  9. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Har brukt DNB Saga sin tjeneste. Tror det er samme som SAS AMEX. Fikset 3 Metallica billetter for en konsert som var utsolgt. Kanskje bedre å prøve andre en Q.?
     
    Darkcho liker dette
  10. Robin Kristoffersson

    Robin Kristoffersson Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hej

    Det är väldigt tråkigt att få höra om era negativa upplevelser med Diamond Concierge via Quintessentially men samtidigt nyttigt för oss att höra det så att vi kan förbättra oss och rätta upp de tekniska felen.

    Vi har nu ett starkare team än någonsin och har expanderat på flera håll. Bland annat har Quintessentially nu 67 kontor runt om i världen med lokal kännedom som Diamond medlemmar har möjlighet att utnyttja varav 3 finns i Skandinavien och snart även ett fjärde i Finland.

    Angående våra säkerhetssystem som blockerar emails så kan jag inte mer än beklaga det som skett. Det har varit mail som inte kommit fram på sista tiden från några av våra medlemmar. Detta har vi nu rättat till och systemet skall endast gå in och blockera emails innehållande kreditupplysningar.

    Ni som haft problem med olika typer av ärende och inte fått rätt uppföljning ber jag vänligen kontakta mig på Robin(at)quintessentially.com med namn så skall jag undersöka ärendet och återkomma med uppdatering så fort som möjligt.

    Slutligen så vill jag tacka för ert tålamod och hoppas ni är beredda att ge oss en ny chans att visa att vi har en bra service som ni kan få stor nytta av.

    Vänliga Hälsningar
    Robin
    SAS Concierge/Quintessentially
     
    Satyv liker dette

Del denne siden