Erfaring med Supersaver.no?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av elpedro666, 24. juni 2017.

  1. Brukernavnet

    Brukernavnet EBD

    Innlegg:
    408
    Likes mottatt:
    2,921
    Bonuspoeng:
    93
    Reiste SVG - CPH - ZAG med billett fra Supersaver i Desember.
    Så fort riktig PNR var lokalisert var det en smal sak å legge inn bookingen i SAS app/nettside, inkludert ekstra baggasje og lounge pga EBG.
    Fikk 250*1,25 for SVG - CPH og 350 (=50% miles) grunnpoeng, som stemmer med SAS sine tabeller.
     
  2. Norwegian_Traveller

    Norwegian_Traveller Aktivt Medlem

    Innlegg:
    295
    Likes mottatt:
    960
    Bonuspoeng:
    93
    Aldri funnet priser som er 30% lavere på Supersaver, eller andre nettreisebyrå. Men at de ofte ligger litt lavere i pris er sant. Samtidig er det ofte kredittkortgebyrer og som andre nevner en del de håper å ta inn på å selge baggasje/forsikringer etc.
     
  3. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle egentlig med Widerøe BGO-ABZ nå på førstkommende onsdag. Denne må endres eller avbestilles.

    Leser informasjonen til Supersaver og der finner man at man skal kontakte flyselskapet for avbestilling, noe som virker veldig merkelig. Tar kontakt med Widerøe og de kan ikke gjør noe siden det er bestilt gjennom reisebyrå.

    Supersaver er umulig å få tak på telefon.

    Lærdom til fremtiden er selvsagt at jeg aldri skal benytte meg av Supersaver (første gang dette), men hva gjør jeg nå!?
     
    Shyneno and Jeanette like this.
  4. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Kan du ikke kontakte dem på mail?
    Hvis du ikke får tak i dem i det hele tatt, så ville jeg bestride kjøpet til kortutsteder.
     
    watchaddicted liker dette
  5. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Har tenkt tanken selv. Reisen finner sted om tre dager og de bruker ukesvis på å besvare epost og svarer ikke på telefon, men oppfordrer folk til IKKE å ta kontakt før reisen nærmer sego_O
     
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
    Når man snakker om OTA, så har jeg gode erfaringer med Expedia. Har reise 29.april, først fikk jeg melding 29.mars om at jeg kunne avbestille reisen og få refundert alt. Deretter fikk jeg melding 4.april om at flyavgangen var kansellert og at penger var på vei
     
  7. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Er dette noe pes da? Du har selvfølgelig betalt med kredittkort ;) og finner et fint formular hos forbrukerrådet som du bare fyller inn, sender til Supersaver, venter 14 dager og så kjører du chargeback på kredittkortet :)
     
    watchaddicted and furlong like this.
  8. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Bra tips:)
     
    watchaddicted liker dette
  9. vetikka5

    vetikka5 Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Billige flybilletter - https://omio.no Sjekket stortsett alltid Omio før jeg bestiller noe.
     
    Last edited: 25. juni 2022
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Sent å si det selvfølgelig, men det er pga dette at vi ringrevene helst bestiller hos flyselskapene direkte, da slipper du kranglingen om hvem som skal ta regninga.
    Det er iallefall riktig som du sier, det er Tripmonster som må ordne opp.
    De "vedder" med flyselskapet om at de skal kunne selge bedre. Da krever de lavere pris, for å få lavere pris må de ta ansvaret.
    Når alt går på skinner tjener de penger. Hvis ting går til h... Så gjør de alt de kan for å slippe å bruke penger på deg. Ofte har de små marginer og da er det tøft med kostnadene ifb med ombooking.
     
    Maggie liker dette

Del denne siden