Erfaringer fra andre hotellkjeder

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Cecilie, 16. jan 2014.

1. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Det finnes jo mange hoteller der ute som tilhører enten mindre kjente kjeder, eller grøss og gru, ingen kjede i det hele tatt. :p Her kan vi dele erfaringer fra disse hotellene.

tommy777 liker dette
  2. Cecilie

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Park Shore Waikiki, Honolulu
    Rom booket: Billigste, "city view"
    Rom mottatt: Vanlig standard rom, city view - kikker rett inn på nabohotellet.
    Pris: 200 USD per natt
    Fordeler: Lokasjon! Hotellet ligger ca 49 skritt fra stranda.
    Alle rom er totalrenovert, og denne jobben ble ferdig i juli 2013. Snakket med general manager i går og de er tydelig veldig stolte over hva de har fått til under renovasjonen som tok 11 måneder. Rommene er freshe og moderne.
    Veldig hyggelig betjening. De har egen turistdesk i lobby hvor man kan melde seg på diverse utflukter.
    På onsdager er det gratis drinker og snacks ved hotellets basseng.
    Ulemper: Selv om jeg bor i det billigste (og minste) rommet så synes jeg faktisk rommet er for lite. Det er ikke nok plass til koffertene så de ligger plassert rundt om på gulvet der det er plass. De har også kostet på rommene hver sin liten balkong men den er så liten at man må inn for å skifte mening.
    Ellers er det litt bråk fra andre dører i gangen når de lukkes/slamres igjen. Dette var jeg dog klar over siden flere hadde nevnt dette i sine review på TripAdvisor.

Trety and tommy777 like this.
  3. Trety

Trety Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Kan jo følge opp med et fra samme sted, som jeg bodde på i 2011:

Hotell: Aston Waikiki Beach Hotel, Honolulu
    Rom booket: Oceanfront
    Rom tildelt: Oceanfront
    Pris: Ca. 22.500 NOK for 17 netter, booket på salg hos hotels.com.
    Fordeler: Meget bra beliggenhet helt på slutten av "hotellstripa" på Kalakaua Avenue (nabohotell til tidligere omtalt Park Shore Waikiki). Relativt romslig lanai (balkong) med praktfull utsikt, romslig størrelse på rommet, og alt i en fin polynesisk stil. Hotellet fremstår som velholdt, veldrevet og med et generelt serviceinnstilt personale. Som en av veldig få hoteller der borte er også frokost inkludert, selv om den i god amerikansk stil er ganske rik på sukker.
    Ulemper: Frokosten kunne med fordel være noe mer tilpasset europeiske ganer, men ellers lite å sette fingeren på. Forholdsvis kostbart.

4. Cecilie

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Garden Plaza Hotel, Kingston NY
    Rom booket: Two double beds, standard
    Rom mottatt: Akkurat som bestilt, two double beds, standard
    Pris: 120 USD per natt
    Fordeler: Gratis WIFI og frokost. Rene rom. "Sveiper finger over TV og sengegavell"-testen bestått. ;)
    Ulemper: Ikke akkurat fantastisk standard men lokasjonen var perfekt. Midt mellom Saugerties og Poughkeepsie hvor vi besøkte familie. Dette er et ex-Holiday Inn hotell men har rebrandet seg til Garden Plaza. Renovasjonen av hotellet er i full gang så når det er ferdig tror jeg det kan bli ganske greit.

Del denne siden