Erfaringer med American Express Centurion

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Roberto, 02. febr 2019.

Tags:
  1. HenrikE-G

    HenrikE-G Aktivt Medlem

    Innlegg:
    352
    Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Kan selvfølgelig være flere i Norge som har AmEx Centurion (Black Card) via ICC, men at det er få i tilfelle som har det er det liten tvil om.

    Vet at det også var noen som hadde AmEx Platinum via Sverige for flere år siden, før dette kortet kom på det norske markedet.

    Fikk selv tilbud om AmEx Platinum fra Sverige (hadde norsk AmEx Gold Card), men valgte å takke nei pga. valutapåslag, dyr betaling av faktura den gang osv.
     
    Roberto liker dette
  2. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ytterligere minst 2.
     
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Jeg og mener det er to til...
     
  4. loborg

    loborg Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Det er Danske Bank som utsteder Centurion Card (ICC) i Norge.
     
  5. HenrikE-G

    HenrikE-G Aktivt Medlem

    Innlegg:
    352
    Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Trodde dette ble gjort via AmEx i UK (ICC). Mulig Danske Bank kan hjelpe til med å formidle, men på Danske Banks nettsider i Sverige er Centurion Card tatt vekk som en mulighet under deres Privat Banking-sider.

    Nå er det "kun" MasterCard World Elite som er kortet som presenteres der.
     
  6. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    På tide med en liten oppgradering, har vært på reise de siste 3 ukene i Asia og vil nesten påstå at jeg har allerede tjent tilbake årsavgiften. Bodde på Waldorf Astoria på The Bund i Shanghai, booket et vanlig rom via FHR (rundt €300/natten) og endte opp i Presidential Suite som koster rundt €13.500/natten :)

    Bodd en del på Hilton de siste ukene og kombinasjonen Centurion FHR og Hilton Diamond gir meg alltid minimum Junior Suite, så er nokså fornøyd så langt med kortet. Servicen er upåklagelig, innsjekkings foretas på rommet (om ikke hotellet har lounge) og man får alltid et eller annen dill dall i velkomst :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    travelislife, jonss, KVTL and 2 others like this.
  7. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Slenger meg på erfaringsbølgen:
    Også i år fikk vi et 8'er bord på Celler de Can Roca til lunch på foretrukket dato i august. Fjorårets opplevelse var magisk!
    FCL x 2 i hhv MUC og FRA på intraeuropeisk transfer, fløy i Y. Meget ryddig!.
    NYC står for døren i juni, og har dessverre kun begrenset forhåpning med HHD på Manhattan.
     
    travelislife, KVTL and jgroneng like this.

Del denne siden