Ja, så lenge kortet du betalte med var registrert på https://eurobonus.shopping/nb/profile/manage-cards/ Etterregistrering her: https://eurobonus.shopping/nb/service/validation
Da ser det ut som at Amazon blir EB-Shopping portal partner. 50 poeng pr 100kr brukt. Reklame på den Svenske siden. https://www.sas.se/eurobonus/erbjudanden/#/offers Man kan forøverig stort sett bruke den Svenske portalen selv når det står at det er kun for Svenske EB-Kunder. Vaneligvis dukker de samme butikkene opp hos den Norske også,men jeg tror Amazon har egen Svensk avdeling.
Ikke så sikker på det. Amazon har jo en egen svensk side (amazon.se) som de lanserte ifjor høst - med svenske aktører. Det var snakk om at de skulle komme til Norge like etter at de lanserte i Sverige (husker komplett skjelvet litt i buksene for noen år siden), men amazon.no videresender kun til den tyske amazon.de siden... Så jeg er ikke så sikker på at den dukker opp hos den norske shopping portalen.
Fra 27. juni til 30. september 2025 gir vi deg 20% nivåpoeng på alle kjøp på SAS Online Shopping. Dette gjelder både kjøp der du tjener poeng per 100 kr. og hos partnere der du får et fast antall poeng per kjøp. Bra sommertilbud det der!
Hellofresh tilbudet utmerker seg jo, dessverre har jeg benyttet meg av dette tidligere, men du trenger kun ta levering av en matkasse for å få bonus. EDIT: ser ut som det er endret og du må ta 4 leveringer..
Det hender seg jeg glemmer den online portalen av og til. Utvalget av butikker er faktisk større enn trumf, i tillegg til at det av og til er bedre poengopptjening der mtp kampanjer etc. Flott kampanje dette da med nivåpoeng i tillegg!
TJEN NIVÅPOENG NÅR DU HANDLER ONLINE Gode nyheter! Nå kan du tjene både Nivåpoeng og Bonuspoeng* når du handler hos en av over 400 tilknyttede partnerbutikker online. Du får 20% Nivåpoeng i tillegg til bonuspoengene du tjener per 100 NOK. Så hva venter du på? Begynn å handle deg til neste nivå allerede nå! https://onlineshopping.flysas.com/
Det er veldig sjelden det er bedre opptjening enn Trumf Netthandel er min erfaring, men det har skjedd. Klart.. jeg har mye større behov for nivåpoeng enn ekstrapoeng. Sistnevnte har jeg så mange av at jeg kan risikere å ikke rekke å bruke opp førstnevnte uten å tjene nok av førstnevnte til å bli EBD igjen (Neida, skal vel få det til når guttungen blir litt eldre)
Mangler ca 7-8000 nivåpoeng for å sikre siste året på LTG, og har egentlig ikke tid til å fly før utgangen av september, så dette var strålende. Noen som har funnet noen virkelig gode deals her?
Trodde først det var 20% nivåpoeng av antall kroner brukt, noe som ville være sinnsykt bra. Men så kjapt at det var 20% av de x% du fikk som bonuspoeng. For de fleste som er aktuelle for meg, så får jeg mye mer poeng (ikke nivå) via "Viatrumf" 50p/100kr med Zalando giftcards har jeg brukt mange ganger dog. Kan kjøpe disse rett før man likevel skal handle også.
Dette er kanskje en god start. Ellers blir det vel å sjekke ut butikkene som har kampanje med doble poeng..
Perfekt! Noen som husker om poengene tilbakedateres, eller er det slik at de regnes fra datoen du får den inn på konto? Perioden går ut 31.8 og det hadde vært greit med en god start på ny vei til EBD.
Enda et bevis på at de vil knytte til seg kapitalsterke folk som nok flyr mer premium. Men de må følge opp med kundeopplevelse for denne kresne gruppen.
Nåeh. Ikke så veldig bra uttelling. Handlet for 850 på Blivakker. 212 EB + 40 nivåpoeng. Hadde jeg handla på Trumfnetthandel hadde det blitt 550 EB utav det
Gikk og ventet på ny 3000 kampanje fra HelloFresh, men tror du ikke denne dukket opp i dag? Kombinert med nivåpoengkampanjen, så er det en fin fangst. Edit: Ser ut som bestillingen går via Godt Levert, og at man da ikke får nivåpoeng. Likevel god kampanje.
Verdt å merke seg at den ikke ser ut til å kunne kombineres med andre tilbud, slik som Hellofresh kunne. Dvs at man betaler fullpris for kassene. Til sammenligning så får du nesten 1000kr i rabatt på de 3 første kassene om du bruker koden GODT_AUGUST så man betaler da i praksis en ganske grei pris for disse poengene... må litt i tenkeboksen på denne..
Gode poeng. Fikk chatgpt 5.0 til å regne for meg: Regnestykket blir da: Kampanjepris uten rabattkode: 3 940 kr → gir 10 000 EB-poeng (pluss kortpoeng, men de er like i begge tilfeller) Med rabattkode (ingen kampanjepoeng): 2 969 kr → gir 0 ekstra EB-poeng (utenom kortpoeng) Ekstra kostnad for kampanjepoeng = 3 940 kr – 2 969 kr = 971 kr Du får 10 000 EB-poeng ekstra → pris per poeng = 0,0971 kr --- Vurdering: 0,097 kr per EB-poeng er veldig billig etter EuroBonus-standard. Typisk "god" pris er alt under 0,15 kr/poeng, så dette er et knallkjøp hvis du bruker poengene smart (f.eks. til bonusbilletter i business/first eller lange økonomiturer med høy cash-pris). Disclaimer: Jeg har ikke dobbeltsjekket dette.
Jeg syntes ikke 0,15 kr/poeng er en god pris med dagens tilgang på eurobonus reiser. Slik EB er i dag er det jeg betaler med automatisk Trumf konvertering til EB, altså 0,074kr/poeng det lengste jeg er villig til å strekke meg.