Lørdag i heimen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 22. aug 2026 kl 09:52.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    82,284
    Bonuspoeng:
    293
    Hei og hopp!
    Lørdagen er her, og den begynner som vanlig med kaffe på sengen. Hunden lurer veldig på hva de rare lydene utenfor er, og det gjør forsåvidt jeg også.. (En fugl av noe slag)

Blandet vær, litt vind, litt skyer og et hint av sol.

Dagen skal brukes til å bygge IKEA-hyller som ble levert i går kveld. (De kom selvfølgelig akkurat i det middagen ble satt på bordet)

Hvis jeg får tid skal jeg også bygge Lego. (Det er morsommere enn IKEA)

Er veldig ambivalent til denne streiken som pågår, og det er nok fordi jeg ikke har nok kunnskap om hva det faktisk streikes om. (Og realiteten bak) Hva som kommer frem i avisen er det nok ikke nødvendigvis 100% hold i (fra begge sider), men det ser ut til at arbeidstakersiden har fått gehør i sosiale medier. Vi får se. Rent egoistisk er det helt greit for meg, såfremt det ikke stikker kjepper i hjulene for min reise på torsdag. :p

Ha en fin en!

obay, Spielhaug and Flyingdutchman like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    49,472
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra distriktet, ble invitert på frokost av barnebarn så da var det bare å komme seg avgårde mot Jessheim.

Hjem til hagearbeid og ikke følge med på streiken resten av dagen. På generelt grunnlag motstander av streik, når det i tillegg kan forkludre reiseplanene til uka hjelper det ikke på….

obay, holmen, Spielhaug and 1 other person like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    28,133
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stua

Pstereo var mer enn grei, dog ikke wow. De har et nytt sted litt unna der resten foregår, i et gammelt sirkustelt. Vi dro ditt i hovedsak for å få litt varme i kroppen men etterhvert startet en konsert med Deki Alem. Det ble interessant nytt bekjentskap og noen av låtene havnet på 'liked' listen min på Spotify. Det er det festival handler mer om, i tillegg til å få se de store gamle travere.

Får spise litt frokost og ta en tur til Pirbadet, før en ny runde med festival.

Ha en fin lørdag!

obay, holmen and Wiolenze like this.
  4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,881
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Kaffe på sengen her også. Litt smårusken i kroppen med rennende nese og vond hals, så vi får se hva dagen bringer. Skal iallefall tappe om noe øl som har gjæret ferdig, og kanskje lete noen flyreiser
    God Elg!

holmen and obay like this.

Del denne siden